پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1
یکه‌تازی قالیباف برای ریاست مجلس ۲ وزیر احمدی نژاد مقابل قالیباف ایستادند

بر اساس گمانه‌زنی‌های روز‌های گذشته، محمدباقر قالیباف با سابقه ریاست مجلس در چهار سال گذشته، علی نیکزاد با سابقه دو دوره‌ای وزارت و نایب رئیسی مجلس، منوچهر متکی با سابقه یک دوره سکانداری وزارت خارجه

رئیس جمهور در نشست شورای اداری استان مازندران: هیچ کدام از ما برای کوتاهی در رفع موانع از پیش پای مردم حجت و دلیلی نزد خدا و مردم نداریم

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هیچ کدام از ما برای کوتاهی در رفع موانع از پیش پای مردم حجت و دلیلی نزد خدا و مردم نداریم، گفت: درست است که قانون اساسی هر گونه توسعه را فرع بر حفظ محیط زیست قرار داده،

معاون رئیس جمهور: هیچ کس برای دولت خط قرمز نیست

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: دولت و بازرسی ریاست‌جمهوری پیگیری مسائلی که درباره وزارت جهاد کشاورزی (در دوره وزارت ساداتی نژاد) پیش آمد را شروع کرد.

از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح الزام به ثبت رسمی اموال غیرمنقول تصویب شد

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اتمام رسیدگی به طرح الزام به ثبت رسمی اموال غیرمنقول در مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح از تخلفات مختلف در حیطه اموال غیرمنقول جلوگیری و آثار و برکات آن در کشور مشاهده شود.

از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح «شفافیت قوای سه گانه» تایید شد

هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با بررسی اصلاحات مجلس در خصوص تبصره ۲ ماده ۲ طرح شفافیت قوای سه گانه، آن را مغایر سیاست های کلی نظام تشخیص نداد.

در اجرای اصل 123 قانون اساسی رئیس جمهور «قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها» را برای اجرا ابلاغ کرد

رئیس جمهور قانون «قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها» و «قانون تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

جلسات نظارت ستادی رئیسی دستور داد سرعت و کیفیت اینترنت بهتر شود

رئیس‌جمهور تلاش برای تکمیل و استقرار کامل دولت هوشمند را مأموریت مهم دیگر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برشمرد و گفت: استقرار دولت الکترونیک برخلاف دوره‌های گذشته که فقط ۳۰ درصد محقق شده بود،

محمد مهاجری، فعال سیاسی: محمد مهاجری؛ دولت سیزدهم از زمان هوخشتره تا امروز ضعیف‌ترین دولت تاریخ ایران است

آقای رئیسی روزی که مراسم تحلیفش بود خودشان گفتند که تورم ۴۰ درصدی را تحویل می‌گیریم حالا این ۶۰ درصد غلط است و این ۳۰ درصدی هم که می‌گویند غلط است. ببینید دولت آمده سال پایه را عوض کرده و آن را از سال ۹۵ به سال ۹۹ قرار داده است.

علت استعفای معاون پارلمانی رئیس‌جمهور چه بود؟ حسینی مشاور اجتماعی و فرهنگی رئیس‌جمهور شد

مشاور رسانه‌ای معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گفت: علت استعفای معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، شکل‌گیری مجلس جدید و فضای متفاوت آن و ضرورت برنامه‌ریزی جدید متناسب با مقتضیات مجلس دوازدهم بود.

آخرین اخبار روز