پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1
سازمان کشورهای صادر کننده نفت نفت سنگین ایران گران‌تر شد

جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران در آوریل، برای چهارمین ماه متوالی افزایش یافت.

از سوی رئیس جمهور انجام شد ابلاغ قانون تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند)

رئیس جمهور قانون تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) و قانون ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس.تی.سی) به داوری را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

تعداد دفعات سوخت‌گیری ۲۵۵ بار سقف هر کارت آزاد سوخت ۷۰۰۰ لیتر است

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت با بیان اینکه اگر مراجعات مردمی برای استفاده از کارت آزاد بیشتر شود، ممکن است شارژ کارت آزاد از لحاظ لیتری و یا از لحاظ تعداد دفعات مجاز سوخـت‌گیری تمام شود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بدهی زنجانی به شرکت ملی نفت تسویه شد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: معادل بدهی که بابک زنجانی داشت کالا دریافت شده و عملا تسویه بدهی‌های وی با شرکت ملی نفت انجام شد.

با حضور وزیر کشور و استاندار خوزستان انجام شد؛ امضای تفاهم‌ نامه همكاری بین شركت نفت و گاز اروندان و اداره‌كل شیلات خوزستان

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از امضای تفاهم نامه همکاری با اداره‌کل شیلات خوزستان به منظور ایجاد حوضچه‌های پرورش ماهی در هویزه، تامین زنجیره غذایی شرکت‌ها و کارخانجات، ایجاد اشتغال و استفاده از آب‌های متعارف در شهرستان خبرداد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان میدان‌داری شركت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب كارون

در دولت قبل اکثر توسعه‌ها به دست شرکت‌های خارجی انجام می‌شد و بعضا نیمه‌کاره رها کردند و رفتند. در دولت سیزدهم تمام میادین مشترک غرب کارون که در مرحله توسعه هستند توسط شرکت‌های داخلی در حال انجام و این یک افتخار است.

مدیرعامل شرکت توانیر کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان

مدیرعامل شرکت توانیر از اختصاص پاداش ٤ برابر بیشتر از هزینه‌های تامین برق به مشترکان کشاورزی خبر داد که در طرح‌های مدیریت مصرف تابستان امسال مشارکت فعال تری داشته باشند.

مدیر 28 مین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت بررسی زمینه‌های تحقق جهش تولید در بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه صنعت نفت

مدیر بیست‌و‌‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت از برگزاری رویدادها و نشست‌های متعدد پیرامون تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در صنعت نفت همزمان با برگزاری این رویداد مهم ملی و بین‌المللی خبر داد.

در سال گذشته اعلام جرم دادستانی علیه مدیران این بانک

وزیر نفت در نامه‌ای به معاونانش، یکی از بانک‌های خصوصی و زیرمجموعه‌هایش را در بلک لیست قرار داده و ممنوع المعامله کرده است! ظهور بابک زنجانی دیگر در نفت!

آخرین اخبار روز