پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1
دادستانی شهرستان فریدن دعانویسان میلیاردر دستگیر شدند

دادستانی شهرستان فریدن ضمن درخواست ارتقای آگاهی شهروندان نسبت به معلومات خود در خصوص رمالی، دعانویسی و موارد مشابه، نسبت به برخورد قاطع این مرجع با فعالیت‌های برخی افراد سودجو هشدار داد.

معاون دادستان شیراز: فرضیه قتل شهردار منطقه ۵ منتفی است

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی شیراز در تکمیل اطلاع‌رسانی‌ها در خصوص مرگ مشکوک شهردار منطقه ۵ شیراز گفت: بررسی‌های همه جانبه قضایی و پلیسی و همچنین نتایج آزمایشات پزشکی قانونی فرضیه قتل را منتفی کرده است.

وعده‌: مهاجرت؛ واقعیت: کلاهبرداری ۵۳۰ شاکی فقط در زمینه گرفتن اقامت کانادا

دیروز اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات «مهدی. ش» برگزار شد؛ کسی که رؤیای مهاجرت به کانادا و یافتن شغلی خوب در این کشور را در سر بسیاری پروراند، اما بعد از چند سال آزگار، چیزی جز سراب نصیب آن‌ها نکرد.

دادستان تهران بازدید دادستان تهران از پلیس آگاهی تهران

دادستان تهران به همراه جمعی از معاونان ستادی دادسرای عمومی و انقلاب تهران از بخش‌های مختلف پلیس آگاهی تهران بزرگ بازدید و در دیدار چهره با چهره با متهمان بازداشتی، دستورات لازم را جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان صادر کرد.

رئیس دیوان عالی کشور: بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

رئیس دیوان عالی کشور گفت: متاسفانه برخی افراد نقطه ضعف‌ها را به گونه‌ای جلوه می‌دهند که موجب ناامیدی در بین مردم می‌شود.

قوه قضاییه اعلام کرد صادق زیباکلام به زندان رفت

قوه قضاییه اعلام کرد: صادق زیبا کلام در پی قطعی شدن برخی احکام پرونده‌های قضایی، امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت جهت اجرای احکام صادره وارد زندان شد.

محسنی اژه‌ای: مشورت منافاتی با استقلال قاضی ندارد

رئیس قوه قضاییه گفت: قاضی نباید از مشورت کردن با صاحبنظران و اهل فن، اجتناب و اِحتراز داشته باشد؛ مشورت کردن منافاتی با استقلال قاضی ندارد.

آخرین اخبار روز