پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1
توافق ۱۰ساله هند برای مدیریت بندر چابهار توافق هند و ایران در چابهار زیر تیغ تحریم امریکا

هند و ایران در حالی توافق همکاری ده‌ساله در بندر چابهار امضا کردند که امریکا در چرخشی سیاستی، هند را تهدید کرد که شرکت‌های طرف قرارداد با ایران را هدف تحریم قرار خواهد داد.

رئیسی در نشستی با فعالان مردمی اقتصاد در روستای خرماکلای مازندران: زنجیره تولید تا توزیع برنج با هدف جلوگیری از اجحاف به تولیدکننده و مصرف کننده بازنگری شود

سید ابراهیم رئیسی با اشاره به مسئله عدم توازن در توزیع سود ناشی از تولید و فروش برنج برای تولیدکنندگان و دلالان تاکید کرد که زنجیره تولید تا توزیع برنج باید به شکل دقیق مورد بررسی قرار گیرد تا جلوی اجحاف به تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گرفته شود.

سید یاسر جبرائیلی اقتصاد مردمی در افق تمدن نوین اسلامی

سید یاسر جبرائیلی با بیان این که مردم قصد و انگیزه مشارکت در امور اقتصادی را دارند، اما نه بستر این حضور فراهم است و نه در زرادخانه اقتصادی ما، آلات مشارکت فردی در جنگ اقتصادی یافت می‌شود که آحاد مردم آن را در دست گرفته و وارد میدان شوند

مرکز آمار اعلام کرد تورم مصالح ساختمانی چقدر بوده است؟

مرکز آمار اعلام کرد که در زمستان پارسال، شاخص قیمت نهاده‌های ساختمانی شهر تهران ۲۳۴۸.۷ بوده که نسبت به فصل قبل ۶.۶ درصد، نسبت به فصل مشابه سال قبل ۲۳.۸ درصد به دوره‌ مشابه سال قبل ۳۷.۱ درصد افزایش داشته است.

وزیر نیرو جزییات مشارکت ایران در ساخت مرتفع‌ترین سد جهان

وزیر نیرو با اشاره به بازدید از پروژه راغون در سفر به تاجیکستان گفت: پروژه ارزشمندی در کل منطقه در حال انجام است. این سد با حجم آب ۱۴میلیارد مترمکعب، ۳۶۰۰ مگاوات نیروگاه و ۱۰۰ کیلومتر تونل به عنوان مرتفع‌ترین سد جهان در دست ساخت است

بازی برد - برد سرمایه‌گذاران در صنعت نفت و گاز ایران/ چه کسی ضرر می‌کند؟

ایران در سال‌های اخیر در قالب قراردادهای جدید نفتی، توافق‌نامه‌ها و قراردادهای مطلوبی را برای توسعه میدان‌های نفت و گاز و ساخت پتروپالایشگاه‌ها امضا کرده است. سبک این نوع قراردادها برای سرمایه‌گذاران بسیار جذاب و شیرین است.

خبر خوش وزارت کار برای کارگران

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی روند تدوین سند ارتقای سلامت روان جامعه کار و تولید را تشریح کردو از پوشش حداکثری هزینه‌‌های سلامت روان در بنگاه‌‎های اقتصادی خبر داد.

شاخص های حذف یارانه نقدی خانوارها اعتراض بازنشسته‌ای با گردش ۴ میلیاردی به حذف یارانه‌

سخنگوی ستاد اجرایی تبصره ۱۴ قانون بودجه ۹۸ از تلاش‌ها برای متوقف کردن حذف یارانه غیرنیازمندان گفت‌ و به ماجرای ثروتمندانی که در پوشش نیازمندان کمیته امداد مستمری و یارانه می‌گیرند، پرداخت.

آخرین اخبار روز