تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

کاهش قیمت بلیت هواپیما از 21 شهریور

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از کاهش حدود ۱۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما به صورت میانگین از پنجشنبه هفته آینده (۲۱ شهریور ماه) خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۷۳


دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از کاهش حدود ۱۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما به صورت میانگین از پنجشنبه هفته آینده (۲۱ شهریور ماه) خبر داد و گفت: حدود ۱۵ سایت متخلفی که بلیت هواپیما را گران‌تر از سقف نرخ‌های مصوب به مردم فروختند به دستگاه‌های نظارتی معرفی کردیم؛ البته برخی از آن‌ها بلیتی را فروختند که وجود خارجی نداشته است!

مقصود اسعدی سامانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به کاهش نرخ ارز، ادامه داشتن روند نزولی آن و در راستای رضایت مردم تصمیم‌گرفتیم قیمت بلیت هواپیما برای سفرهای داخلی را تا حدود ۱۰ درصد به صورت میانگین کاهش دهیم و این قیمت‌ها به شرط ثبات بازار ارز بر جای خود باقی است.

وی افزود: گرچه برخی سایت‌ها بر طبل گرانی قیمت بلیت هواپیما می‌کوبیدند اما در نیمه اول امسال معمولا ایرلاین‌ها، بلیت‌های خود را پایین‌تر از سقف قیمت درنظر گرفته شده فروختند، به عنوان مثال در حالی که سقف قیمت برای بلیت تهران-مشهد ۷۵۴ هزار تومان است، میانگین فروش شرکت‌های هواپیمایی در این مسیر ۴۸۰ هزار تومان بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز