تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۹.۷۹°
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

سیستم های ارتباطی اف بی ای آمریکا هک شد

آمریکا، کارمندان سفارت روسیه در آمریکا را متهم به هک سیستم های ارتباطی اف بی آی کرده است.
کد خبر: ۱۰۱۸۷











 






به گزارش اسپوتنیک، سفارت روسیه در آمریکا قصد دارد از وزارت امورخارجه آمریکا در رابطه با خبر منتشره در رسانه‌ها دال بر اینکه گویا کارمندان سفارت روسیه در آمریکا به هک سیستم های ارتباطی اف بی آی دست زده‌اند، توضیح بخواهد.

در اعلامیه منتشره سفارت روسیه در آمریکا آمده است:«مضمون مقاله منتشره حاوی اتهامات بی اساس علیه دیپلمات ها و اعضای خانواده آنهاست که خطر جدی را برای امنیت جانی آنها دربردارد. از وزارت امورخارجه آمریکا در این رابطه توضیح می خواهیم زیرا اینگونه مقالات تحریک‌آمیز می توانند باعث بروز اقدامات خشونت‌آمیز نسبت به کارمندان سفارت و اعضای خانواده آنها بشود.

شایان ذکر است که نویسندگان مقاله هیچگونه اثباتی دال بر ادعای خود مطرح نکردند. این را میتوان «تلاش ناشیانه‌ای از طریق «جاسوسی هراسی» برای توجیه غصب اموال سفارت روسیه نامید. ابتدا دولت آمریکا اقدامات خود را بر «دخالت روسیه در انتخابات» استوار کرده بود، اما این تئوری در مقابل چشم همگان فروپاشید. از اینرو باید دنبال یک گزینه دیگر بگردند».

ماریا زاخارووا سخنگوی رسمی وزارت امورخارجه روسیه این خبرها را تخیلی نامید و ظاهر شدن آن‌ها را با آغاز کارزار ماقبل انتخاباتی در آمریکا مرتبط دانست.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز