تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲
از ما دفاعیه خواستند، اما زیر حرف خودشان زدند!

واکنش آرش میراسماعیلی به تعلیق جودوی ایران

رییس فدراسیون جودو گفت: ایمیلی که امروز فدراسیون جهانی ارسال کرده، کاملا جدا از روالی است که خودشان تعیین کردند.
کد خبر: ۱۰۱۹۵

اخبار معاصر: ظهر امروز خبر تعلیق جودوی ایران توسط فدراسیون جهانی اعلام شد و حالا رییس فدراسیون جودوی ایران به این اتفاق واکنش نشان داده است.  


آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش گفت: تعلیق جودوی ایران بسیار عجولانه و ناعادلانه انجام شد و سناریوی از پیش تعیین شده بود و متاسفانه ورزشکار ما هم وارد این موضوع شد و در نهایت ایمیلی که امروز دریافت کردیم ، مطلع شدیم تعلیق انجام شده است.


رییس فدراسیون جودو ادامه داد: ١٣ سپتامبر ایمیلی دریافت کردیم که  در آن اعلام شده بود ، پنج نفر را برای کمیته انضباطی به منظور بررسی موضوع ایران منصوب کردند و از من خواسته بودند گزارشی را ارائه کنم که دفاع ایران به چه صورت خواهد بود.


میراسماعیلی با اشاره به ایمیلی که امروز با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بصورت کتبی برای دفاع ارائه شده ،توضیح داد: متاسفانه به یکباره دیدیم ایمیلی که امروز فدراسیون جهانی ارسال کرده، کاملا جدا از روالی است که خودشان تعیین کردند و حتی قرار بود در گرندپری اسکندریه ٢٢ و ٢٣ سپتامبر کمیته انضباطی برگزار و بصورت موقت ایران را تا رسیدگی نهایی، تعلیق کنند اما در  ایمیل امروز کاملا تمام موارد فدراسیون جهانی نقض شد.


وی با بیان اینکه گزارش فدراسیون جهانی از جودو ایران حاوی ادعاهای دروغین نسبت به جودوی ایران بوده تصریح کرد: فدراسیون جودو در هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک دیپلماسی خودش را خواهد داشت که امیدوارم از این مرحله سخت و تعلیقی که همراه با تحریم‌ها علیه مردم ایران بوده عبور کنیم و در این جنگ نابرابر به عنوان سرباز مملکت که به آب و خاک پایبند است ، پیروز شویم.

انتهای پیام
منبع: ورزش 3
اشتراک گذاری :
برچسب ها : جودو
ارسال نظر

آخرین اخبار روز