تهران ۲۲.۶۲° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

برخورد قاطع شورای شهر با عاملین حذف عنوان شهدا در رشت

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی رشت از برخورد قاطع با عاملین حذف عنوان مبارک شهدا از تابلوهای معابر عمومی در برخی از مناطق رشت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۸

فاطمه شیرزاد دقایقی پیش در گفت‌وگویی در رشت با انتقاد از حذف عنوان شهید از برخی تابلوهای معابر عمومی شهر اظهار کرد: متأسفانه اخیراً شاهد انجام این اقدام در برخی از مناطق شهر رشت بودیم که موجب تأسف و شرمندگی در پیشگاه خانواده‌های معزز شهدا و مردم ولایتمدار رشت شده است.

وی با تأکید بر اینکه با عاملین حذف عنوان شهدا از تابلوهای سطح معابر عمومی رشت به‌شدت برخورد می‌شود، گفت: به متولیان این امر هشدار می‌دهم که در صورت تکرار این اقدام به‌شدت با آنان برخورد می‌شود.

شیرزاد با بیان اینکه آرامش و عزت ایران اسلامی را مرهون خون شهدا هستیم، افزود: هنوز عطر وجود مبارک شهدا در کوچه‌های این شهر به مشام می‌رسد و انتظار می‌رود در روزهایی که به هفته بزرگداشت دفاع مقدس نزدیک می‌شویم نام و یاد شهدای گران‌قدر که با نثار خون خود موجب امنیت و آرامش ملت ایران و سرافرازی همه ما شده‌اند بیش‌ازپیش گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه از شهردار رشت انتظار ورود جدی به این موضوع را داریم، تصریح کرد: انتظار می‌رود ناصر حاج محمدی شهردار رشت این موضوع را به‌صورت بخشنامه به شهرداری‌های مناطق پنج‌گانه و به‌تمامی حوزه‌هایی که به نحوی نقشی در این زمینه دارند اعلام کرده و با هوشیاری از بروز چنین حرکت‌هایی که در تضاد با ارزش‌های انقلاب است برخورد کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت با تأکید به پیگیری این موضوع و برخورد قاطع با فرد متخلف و یا متخلفین بیان کرد: کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی رشت با جدیت پیگیر این موضوع بوده و هیچ‌گونه اهمال و کم‌کاری در این باره پذیرفتنی نیست.
انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز