تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
«جیمی کارتر» رئیس جمهور اسبق ایالات متحده

انتخاب ترامپ برای دور دوم یک فاجعه ست!

«جیمی کارتر» سی و نهمین رئیس جمهوری آمریکا در گفت‌وگو با سی ان ان که روز پنج شنبه منتشر شد، درباره احساس خود از انتخاب دوباره دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری ایالات متحده گفت: یک فاجعه است.
کد خبر: ۱۰۲۵۵

«جیمی کارتر» سی و نهمین رئیس جمهوری آمریکا در گفت‌وگو با سی ان ان که روز پنج شنبه منتشر شد، درباره احساس خود از انتخاب دوباره دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری ایالات متحده  گفت: یک فاجعه است.

جیمی کارتر در پاسخ به سوالی درباره احتمال دخالت ایران در حمله به تاسیسات نفتی عربستان سعودی ضمن ابراز خوشحالی از عدم تمایل ترامپ به جنگ، خواستار روی آوردن به دیپلماسی برای حل مناقشه شد و گفت: مهم نیست که چه کسی مسئول حملات به پالایشگاه ها بوده است. ترامپ باید مناقشات میان عربستان سعودی و ایران را حل کند.

وی گفت هنوز تصمیم نگرفته است که به کدامیک از نامزدهای فعلی دموکرات‌ها رای خواهد داد اما اشاره کرد که در انتخابات ۲۰۱۶ به "برنی سندرز" در انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها رای داده است.

وی ادامه داد بزرگترین درگیری ذهنی من این است که چه کسی می تواند با ترامپ مبارزه کند. من فکر می کنم فاجعه بار خواهد بود که چهار سال دیگر او را داشته باشیم.
انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز