تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
سرلشکر سلامی در جلسه ستاد اربعین در مهران:

تمامی ظرفیت های سپاه در اختیار موضوع اربعین قرار می گیرد

فرمانده کل سپاه گفت: تمامی ظرفیت های سپاه در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی اربعین قرار می گیرد و سپاه از هیچ تلاش و کوششی در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین دریغ نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۲۹۶

اخبار معاصر: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه ستاد اربعین در مهران اظهارداشت: استان ایلام به خصوص مردم شهر مهران این افتخار را پیدا کرده اند که بتوانند خادم زوار اباعبدالله الحسین (ع) باشند و این یک توفیق آسمانی است که نصیب مردمان این خطه شده است.

سرلشکر سلامی از راهپیمایی اربعین به عنوان اقدامی بی نظیر درجهان نام برد و تصریح کرد: راهپیمایی اربعین حسینی نقطه همدلی مسلمانان ومحبان امام حسین (ع) است که نمونه آن دیدار جمعی از موکب داران عراقی با رهبر معظم انقلاب بود که مبین همدلی و قدرت مسلمانان است.

وی افزود: عاشورا به یک منبع قدرت وهویت بخش برای ما تبدیل شده است، امروز ما موظف هستیم که تمام ظرفیت و توان خود را به کارگیریم که این حرکت و جریان به زیباترین شکل مدیریت شود.

فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: دشمنان ما امروز پژمرده و زخم خورده هستند و ما از آنان غافل نیستیم؛ مراقبت های لازم صورت می پذیرد و مدیران و مسئولین ما باید در این مدت در صحنه حضوری فعال و گسترده داشته باشند و بر تمام ابعاد موجود اشراف کامل داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردمی که در این راهپیمایی حضور دارند دعوت شده های امام حسین (ع) هستند و باید مراقبت کنیم تا به بهترین نحو ممکن پذیرای زوار باشیم؛ مردم استان ایلام به خصوص شهر مهران همیشه با آغوش گرم پذیرای زوار هستند.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: تمامی ظرفیت های سپاه در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی اربعین قرار می گیرد و سپاه از هیچ تلاش و کوششی در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام
منبع: مهر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز