تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
سخنگوی قوه قضاییه:

واحدهای تولیدی کشور قربانی تخلف مدیران آن نمی شود

سخنگوی قوه قضاییه گفت: اینکه مدیرعامل شرکت کنتور سازی قزوین، تحت بازداشت قوه قضاییه است و اجازه دارد از طریق تماس تلفنی، کار‌های اداری و حقوقی خود را انجام دهد، مورد تایید قوه قضائیه است.
کد خبر: ۱۰۳۴۸

اخبار معاصر: سخنگوی قوه قضاییه در خصوص اظهارات کارگران کارخانه کنتور سازی ایران قزوین مبنی بر ارتباط تلفنی و دخالت در امور مدیریتی این کارخانه، گفت: این مطلب که مدیرعامل شرکت کنتور سازی قزوین، تحت بازداشت قوه قضاییه ست و اجازه دارد از طریق تماس تلفنی، کار‌های اداری و حقوقی خود را انجام دهد، مورد تایید قوه قضائیه است.

وی افزود: مدیرعامل شرکت کنتورسازی قزوین تحت بازداشت قوه قضاییه است اما چون پرونده و اتهامات سنگینی دارد، مجبور به بازداشت این فرد شدیم و اجازه ادیم تا با تماس تلفنی، کارهای حقوقی و اداری خود را انجام دهد.

غلامحسین اسماعیلی با تایید تماس‌های تلفنی مدیر عامل شرکت کنتور سازی قزوین گفت: تماس‌های این فرد برای انجام کار‌های حقوقی و اداری خود یکی از تدابیر دستگاه قضاست تا در زمانی که چاره‌ای جز بازداشت افراد نیست، تسهیلاتی جهت جلوگیری از تعطیلی واحد تولیدی و صنعتی وجود داشته باشد و به نظر می‌آید این از اقدامات خوب دستگاه قضاست و باید با دید مثبت به آن نگاه کرد؛ چرا که ما خود را مقید به این میدانیم تا در کنار رسیدگی قضایی، از تعطیلی واحد‌های صنعتی و تولیدی و اداری کشور به دلیل رسیدگی قضایی و یا تخلف مدیران آن شرکت خودداری کنیم.

وی ادامه داد: البته نمی‌دانیم تا کی این مسیر را با این تفاسیر می‌توان ادامه داد اما امیدواریم این تدابیر اثرگذار باشد و به هیچ عنوان  کارخانه‌ای تولیدی به خاطر تخلف مدیران آن تعطیل نمی شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز