تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
بازگشت به دوران پرویز مشرف

تغییر ناگهانی نماینده پاکستان در سازمان ملل

دولت اسلام آباد پس از سفر عمران خان به آمریکا و سخنرانی در سازمان ملل دست به تغییر نماینده خود در این سازمان زد.
کد خبر: ۱۰۳۵۷

به گزارش جیو تی وی، دولت اسلام آباد در اقدامی که دلیل آن نیز ذکر نشده «ملیحه لودهی» نماینده خود در سازمان ملل را تغییر داد.
وزارت خارجه پاکستان در این خصوص اعلام کرد: «منیر اکرم» که از دیپلمات‌های با سابقه پاکستان به حساب می‌آید نماینده جدید اسلام آباد در سازمان ملل خواهد بود.

همچنین این وزارتخانه از تغییرات دیگری در بخش‌های مختلف دیپلماتیک خبر داده و «خلیل احمد هاشمی» را نماینده جدید پاکستان در کمیته حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد. سفرای پاکستان در لهستان و کره شمالی، بنگلادش و نیجریه نیز تغییر کردند و به زودی سفیر جدید این کشور در سریلانکا نیز مشخص خواهد شد.

گفتنی است «منیر اکرم» در زمان ریاست جمهوری پرویز مشرف نیز نمایندگی پاکستان در سازمان ملل را به عهده داشت.
پاکستان تاکنون دلیل عزل ملیحه لودهی را بیان نکرده است ولی روی کار آمدن یکی دیگر از مهره‌های دوران پرویز مشرف باعث جنجال‌هایی برای دولت اسلام آباد خواهد شد.
تحریک انصاف پیش از این نیز به استفاده فراوان از مهره‌های پرویز مشرف متهم بود، با این حال عمران خان به صراحت اعلام کرده بود: اگر مشرف به پاکستان بازگردد او را تحت پیگرد قانونی قرار خواهم داد.

در دوران مشرف، پاکستان در جنگ افغانستان با آمریکا همراه شد و همین باعث وقوع ده‌ها حمله تروریستی به خاک اسلام آباد شد. انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز