تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

آغاز عملیات ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن تا پایان سال

وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی ۱۸۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن خبر داد و گفت: مالکان واحدهای مسکونی مراعات مستاجران را کنند و این رابطه به‌ صورت دوطرفه باشد.
کد خبر: ۱۰۴۲۶

اخبار معاصر: به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران از روند روبه‌رشد طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن خبر داد و گفت: مهم‌ترین گام در این خصوص، انجام نیازسنجی در استان‌های مختلف بود تا بر اساس میزان تقاضایی که از آمارهای درست و قابل استناد استخراج می‌شود، بتوانیم برنامه را برای هر شهر در قالب یک سامانه تعریف و تبیین کنیم.

*عملیات اجرایی ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است

وی با اشاره به اینکه این مرحله پشت سر گذاشته شده است و اکنون در مرحله تدقیق نهایی آمار هستیم، افزود: عملیات اجرایی بیش از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن آغاز شده و این تعداد یا در مرحله آماده‌سازی زمین و یا در مرحله آغاز و احداث ساختمان هستند.

*آغاز عملیات ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن تا پایان سال

اسلامی خاطرنشان کرد: با همکاری دستگاه‌ها و ظرفیت‌های گوناگونی که می‌توانند به مدد پروژه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن بشتابند تا پایان سال جاری عملیات اجرایی تمامی۴۰۰ هزار واحد مسکونی این طرح آغاز شود؛ به این امید و تاکید برنامه‌ای که تا پایان سال ۱۳۹۹ این پروژه ها به ثمر برسد.

*طرح تخفیف مالیاتی مالکان منصف به مجلس فرستاده شده است

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات و تمهیدات وزارت راه و شهرسازی در خصوص مستاجران نیز گفت: پاسخ روشنی که ما همواره داده ایم این است که مالکان واحدهای مسکونی مراعات مستاجران را انجام دهند و این رابطه به‌صورت دوطرفه باشد؛ کار مهمی که ما در این خصوص انجام داده‌ایم، تدوین طرح تخفیف مالیاتی برای مالکان و صاحبان واحدهای است که این مهم را انجام می‌دهند و رعایت حال مستاجران را می‌کنند؛ این طرح در دولت تصویب شده و به مجلس فرستاده شده است تا اصلاحیه آن صورت گیرد.


انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
برچسب ها : مسکن
ارسال نظر

آخرین اخبار روز