تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۳.۷۹°
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

پیاده‌روی «جاماندگان» اربعین از میدان امام حسین(ع) تا حرم عبدالعظیم

پیاده‌روی «جاماندگان» اربعین حسینی روز شنبه از میدان آیینی امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۷۹

پیاده‌روی «جاماندگان» اربعین از میدان امام حسین(ع) تا حرم عبدالعظیم

اخبار معاصر: سید علیرضا فاطمیان‌پور از برگزاری پیاده‌روی «جاماندگان» اربعین حسینی در روز شنبه 27 مهر مصادف با روز اربعین از میدان آیینی امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) خبر داد و گفت: این مراسم در راستای ایجاد همدلی با راهپیمایان کربلا در روز اربعین با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت 06:30 صبح در میدان امام حسین(ع) آغاز می‌شود و با اقامه نماز ظهر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) به پایان می‌رسد.

وی افزود: مراسم با قرائت زیارت اربعین، روضه‌خوانی و مداحی آغاز می‌شود و پس از پذیرایی از شرکت‌کننده‌ها، پیاده‌روی به سمت شهرری، حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

فاطمیان‌پور اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی جاماندگان اربعین برنامه‌ریزی و تمهیداتی در نظر گرفته شده است، در طول مسیر حدود 100 موکب برای ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان تدارک دیده شده که تا امروز راه‌اندازی 77 موکب قطعی است و مجوز گرفته‌اند. پذیرایی در این مراسم مردمی است، همچنین زیرساخت‌ها را شهروندان مناطق آماده می‌کنند و به طور کلی تاکید بر این است که حرکت جاماندگان مردمی باشد.

این مراسم توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت سپاه تهران، نیروی انتظامی تهران بزرگ، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، شهرداری مناطق 7، 12، 13، 14، 15، 16 و 20، اداره امور مساجد جنوب شرق تهران، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، سازمان زیباسازی شهر تهران، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، اورژانس شهر تهران، پلیس راهور تهران بزرگ، سازمان تبلیغات اسلامی جنوب شرق تهران، سازمان مدیریت پسماند، شرکت بهره‌برداری مترو، شرکت واحد  اتوبوسرانی شهر تهران، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، هیئت رزمندگان اسلام استان تهران، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و شبکه 5 سیما برگزار خواهد شد. انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز