تهران ۱۱.۷۳° كمينه ۶.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

عملیات اجرایی ساخت ۱۸۰۰۰ مسکن محرومان در ۴ استان آغاز شد

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آغاز ساخت ۱۸ هزار واحد مسکن محرومین روستایی در استان‌های سیستان بلوچستان، خراسان جنوبی ،کرمان و لرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۱۲

اخبار معاصر: معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عزیزالله مهدیان با اشاره به مصوبه دولت برای پرداخت خسارت به واحدهای مسکونی است اظهار کرد: بنیاد مسکن به خانواده ها در ازای آسیب به هر واحد مسکونی خسارت پرداخت می کند و معیار پرداخت تسهیلات ، خانوار هم نیست.

وی با بیان این‌که کار تعمیرات مسکن سیل زدگان در مناطق سیل زده کشور به اتمام رسیده است، تصریح کرد: کار تعمیرات واحدهای خسارت دیده از سیلاب در استان های لرستان.خوزستان و گلستان به اتمام رسیده است و از لحاظ احداثی لرستان نسبت به استان های دیگر وضعیت بهتری دارد.

وی افزود: امیدواریم با جدیت کاری که ستادهای بازسازی معین اصفهان و اردیبل در پلدختر دارند تا پایان امسال شاهد اتمام پروژه های احداثی مسکن در نقاط سیل زده این شهرستان باشیم.

معاون بازسازی بنیاد مسکن با یادآوری این‌که روند ساخت مسکن سیل زدگان در استان خوزستان به دلیل گرما کمی با تاخیر آغاز شده که این باعث شده کمی سرعت کار کاسته و  از برنامه‌ها مقداری عقب هستیم،‌اظهار کرد: ساخت حدود 18 هزار مسکن محرومان در استان‌های لرستان، سیستان بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی آغاز شده است.

به گفته مهدیان این واحدها  از محل تسهیلات و کمک‌های بلاعوض ساخته خواهد شد.

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز