تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳

هلاکت سوداگر مرگ در عملیات کشف ۲۱۱۶ کیلو موادمخدر

فرمانده مرزبانی ناجا از توقیف دو تن و ۱۱۶ کیلوگرم موادمخدر و هلاکت یک سوداگر مرگ در سه عملیات خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۲۷

اخبار معاصر: سردار قاسم رضایی با اعلام خبر کشف چند تن موادمخدر در استان سیستان و بلوچستان، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مرزبانان سیستان و بلوچستان با اقدامات گسترده اطلاعاتی در مرزها، از ورود یک باند کلان قاچاق موادمخدر از مرزهای حوزه میرجاوه، زابل و سراوان مطلع شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: برای انهدام این باند کلان قاچاق موادمخدر که قصد داشت محموله خود را از سه نقطه مرزی استان سیستان و بلوچستان وارد کشور کند، چند تیم پوششی و عملیاتی پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان، به اجرای کمین هدفمند پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

وی تصریح کرد: روز گذشته، مرزبانان در سه عملیات‌ همزمان و برنامه‌ریزی شده ضمن انهدام این باند، دو تن و 116 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل یک تن و 900 کیلوگرم تریاک، 100 کیلوگرم حشیش، 93 کیلوگرم شیشه، 11کیلوگرم هروئین و 12 کیلوگرم سایر موادمخدر را از قاچاقچیان کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این عملیاتها علاوه بر هلاکت یک سوداگر مرگ و دستگیری دو قاچاقچی، مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از سوداگران مرگ نیز کشف شد.

وی با قدردانی از زحمات و مجاهدتهای مرزبانان استان سیستان و بلوچستان، متذکر شد: مرزداران با همکاری دلسوزانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان سیستان و بلوچستان و همچنین حمایتهای بی‌دریغ مرزنشینان عزیز، مناطق مرزی سیستان و بلوچستان را برای فعالیت سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت، ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز