تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ایران امروز به اعتراف دشمنان کانون امنیت منطقه است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه بنا به اعتراف دشمنان، امروز ایران کانون امنیت منطقه است، گفت: حرکت جهادی و ایستادگی جوانان سبب موفقیت نظام در عرصه‌های مختلف می شود.
کد خبر: ۱۰۵۴۰

اخبار معاصر: سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  در یادواره ۵۹ شهید والامقام انزلی‌محله شهرستان لنگرود با بیان اینکه بررسی تاریخ جوامع اسلامی نشان می‌دهد که اهداف مورد نظر آن جوامع محقق نشده است، افزود: عمل نکردن درست آموزش‌های دینی سبب شده تا اهداف جوامع اسلامی محقق نشود.

جلیلی با اشاره به اینکه تحقق وعده‌های قرآن نیازمند وجود ایمان و عمل با هم است، افزود: لازمه تحقق اهداف جوامع اسلامی این است که مردم به باورهای اسلامی ایمان داشته و در مسیر تحقق اهداف جامعه اسلامی گام بردارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به ایستادگی رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی و همچنین در زمان پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان انقلاب اعتراف می‌کنند که ایستادگی ملت ایران سبب حیات و عزت این ملت شده است.

وی ایستادگی و مقاومت ملت ایران را سبب رعب و وحشت دشمنان جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد: امروز بیش از ۲۰۰ شبکه و رسانه ماهواره‌ای علیه ملت ایران فعالیت می‌کند و هدف آنها جلوگیری از فرهنگ مقاومت است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه القای ناامیدی در جامعه یکی از ابزار دشمن برای جلوگیری از فرهنگ مقاومت ملت ایران است، ادامه داد: دشمن می‌داند که ترویج این فرهنگ سبب پیروزی ملت ایران در عرصه‌های مختلف می‌شود.

جلیلی برگزاری یادواره‌های شهدا را فرصتی برای بررسی اهداف مقاومت رزمندگان دانست و عنوان کرد: برگزاری این مجالس سبب می‌شود تا متوجه شویم هدف شهدا چه بود و ما نیز باید از آن اهداف تبعیت کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سیره شهدا نشان داد که لازمه پیروزی جامعه اسلامی چه نکاتی است، اظهار کرد: کتاب «رقص روی یک پا» بهترین سند برای بیان رشادت‌های جوانان لنگرود در دوران دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر اینکه شهدا در دوران دفاع مقدس با ایستادگی و مقاومت خود ضربه‌های محکمی به دشمنان زدند، افزود: همین رشادت‌ها سبب شد تا امروز هیچ دشمنی جرات نکند به مرزهای جمهوری اسلامی نزدیک شود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا و کشورهای اروپایی علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی، گفت: تبعیت ملت ایران از ولایت‌فقیه و حمایت آنها از این جایگاه سبب نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمنان شده است.

جلیلی با بیان اینکه بنا به اعتراف دشمنان، امروز ایران کانون امنیت منطقه است، تأکید کرد: حرکت جهادی جوانان و ایستادگی آنها سبب موفقیت جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف می شود. جوانان امروز باید با الگوبرداری از جوانان دوران دفاع مقدس تجارب جنگ را در عرصه‌های مختلف عملیاتی کنند.

انتهای پیام
منبع: مهر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز