تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

۵۵ میلیارد تومان برای ساخت تنها بیمارستان سوختگی غرب کشور هزینه شد

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه با بیان اینکه نخستین بیمارستان سوختگی غرب کشور با حضور وزیر بهداشت افتتاح می‌شود گفت: ۵۵ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیزات این بیمارستان هزینه شده است.
کد خبر: ۱۰۶۱۸
55 میلیارد تومان برای ساخت تنها بیمارستان سوختگی غرب کشور هزینه شد

اخبار معاصر: علی سروش،رئیس بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه با اشاره به اینکه بیمارستان سوانح سوختگی گلستان در سفر مقام معظم رهبری مصوب شد اظهار داشت: برای احداث و تجهیز بیمارستان سوختگی بالغ بر 55 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان در فضایی بیش از 9 هزار متر مربع و در پنج طبقه بنا شده است عنوان کرد: این بیمارستان دارای دو اتاق عمل مجهز تخصصی، سه اتاق عمل اورژانس و دو اتاق عمل آماده به کار در بیمارستان است.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه با بیان اینکه این بیمارستان دارای 50 تخت که شامل 38 تخت جراحی و 12 تخت ویژه است عنوان کرد: آسیب دیدگان منجر به سوختگی در استان کرمانشاه قبل از افتتاح این بیمارستان به بیمارستان‌ امام خمینی(ره) و در موارد ضروری به بیمارستان‌های سوختگی تهران، اصفهان و شیراز منتقل می‌شدند.

وی خاطرنشان کرد: یک پتانسیل بسیار خوبی است که بیمارستان سوختگی به عنوان مرکز سوختگی در غرب کشور به هم استانی‌ها و بیماران همجوار در استان‌های دیگر همچون ایلام و کردستان خدمات اهدا خواهد کرد.

سروش با اشاره به اینکه بخش سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه بطور کامل به بیمارستان‌ سوانح  سوختگی گلستان منتقل می‌شود بیان کرد: بیمارستان سوختگی گلستان زیر مجموعه مجتمع بیمارستان امام رضا(ع) است و از امروز تمام بیماران سوختگی به این مرکز ارجاع خواهند شد.

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز