تهران ۱۱.۷۳° كمينه ۸.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

پارادوکس رسانه ملکه و دلواپسی برای مردم!

اتاق خبر رسانه های خارجی بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال و صدای آمریکا با شوی رسانه ای در تلاش اند تا از یک تصمیم اقتصادی یک بحران سیاسی و شکاف امنیتی اجتماعی بسازند.
کد خبر: ۱۰۶۷۱
اخبار معاصر: در حالی که مسأله بنزین این روزها نقل محفل مردم است و همه شوکه از این خبر هستند، مردم نگران معیشت خود هستند که نکند با افزایش قیمت بنزین، کالاهای دیگر هم دچار تورم شود و در سایه غفلت برخی مسؤولان نظارتی، اقلام ضروری مردم گران شود و از سویی حتی برخی نخبگان اقتصادی و سیاسی و کنشگران سیاسی هم در صحت سیاست های اقتصادی دولت تردید کرده اند، عده ای سودجو و فرصت طلب تلاش کردند تا با برهم زدن نظم عمومی و ایجاد آشوب و برهم زدن امنیت و آرامش مردم و حمله به اموال عمومی و مغازه ها و اموال شخصی مردم، از این آب گل آلود ماهی بگیرند.

پارادوکس رسانه ملکه و دلواپسی برای مردم!

این روزها اما اتاق خبر رسانه های خارجی بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال و صدای آمریکا دیدنی است. کفتار صفت به جان روان مردم افتاده اند و با شوی رسانه ای در تلاش اند تا از یک تصمیم اقتصادی یک بحران سیاسی و شکاف امنیتی اجتماعی بسازند. اتاق فکر تشکیل داده اند و با همکاری سرشبکه های داخلی خود اقدام به اغتشاش و فیلم برداری و توزیع و انتشار وسیع آن می کنند و حتی در این میان ابائی از پخش فیلم های اعتراضی سال های 96 و 88 برای این روزها هم ندارند. تمرکز برنامه های خود را بر مسأله بنزین گذاشته اند و بنزین بر این آتش می ریزند. نفاق و نفرت می کارند و خشونت درو می کنند.

مرور رسانه های ضد انقلاب در این روزها از این رو جالب است که اصول حرفه ای و گفت وگو محور خود را کنار گذاشته و تلاش می کنند تا با یک سو نگری این تصمیم اقتصادی در ایران را اشتباه و به ضرر کامل معیشت مردم معرفی کنند. بدون در نظر گرفتن ابعاد این طرح اقتصادی، تنها به بازنمایی و بازسازی ناراحتی و تبعات این تصمیم مشغول هستند. این رسانه ها در روزهای گذشته تمامی تلاش خود را برای ایجاد درگیری میان مردم و مسئولان متمرکز کرده اند و با تحریک مردم تلاش می کنند تا مسیر اعتراض را به نقطه جوش نزدیک کنند.

رسانه های ضد انقلاب در حالی مشغول به کار هستند که منافقین هم پیدا و پنهان از نامه سردمدار منفورشان تا بازنشستگان فرسوده خشک مغزشان در کمپ لیبرتی فعال شده اند و هشتک می سازند و توئیت می کنند. نفرت و حقد و کینه می بارد از کلامشان و بدون اینکه ملاحظه جان و مال مردم را بکنند، مدام در فتنه  می وزند.

جالب این است که کفتار صفتان و لاشخورهای منفور ملت ایران که سال ها است از مردم ایران طرد شده اند امروز قصد دارند خود را منجی مردم ایران معرفی کنند. ربع پهلوی و ملکه و شکست خوردگان نظام طاغوتی که هرچه از اموال مردم خواستند بردند و روزهای آخر چمدان چمدان مال ملت را از کشور خارج کرند، امروز ژست مردم گونه  گرفته اند. 

تعجب نکنید اگر این روزها حتی یکی از همین ها در صحنه برنامه تصویری ظاهر شد و قطره اشکی هم ریخت و بر مظلومیت اقوام عرب و کرد و لر و ملت بزرگ ایران اشک تمساح ریخت. این جماعت خوب بلد است بچاپد و بعد داد مظلومیت سر دهد. این جماعت استاد هستند که با کلمات قشنگ به زشتی تمام به ملت خیانت کنند. هویدا نخست وزیر این جماعت وطن فروش در توجیه جدا کردن بحرین از خاک ایران گفت: بحرین دختری بود که موقع عروس کردنش بود. خواهشا شما دهنتان را ببندید که بوی تعفن از کلامتان بلند است. شما سکوت کن که مردم شریف ایران خود بلد هستند که مشکلاتشان را خودشان حل کنند. این روزها هم برای شما آبی گرم نخواهد شد.

مردم گله مندند؛ این جمله ای بود که مقام معظم رهبری ماه ها پیش در بیان حال مردم و ملت در گرانی های بی ضابطه بیان کردند و خواستار اقدام دولت در بهبود فضای اقتصادی و معیشیتی مردم شده اند. مردم خوب می داند که چه فردی دلسوز مردم است. مردم نگران معیشت خود هستند؛ باید حق داد که مردم دلواپس باشند اما مردم راه را از بیراه خوب تشخیص می دهند و سره را از ناسره جدا می کنند. ملت ایران آزموده شده و از فتنه های گذشته درس های زیای گرفته است. خوب می داند که در این شلوغ بازار، رسانه های بیگانه برای رسیدن به هدف خودشان ابائی از دروغ و تحریف و هزاران شگرد خبری ندارند.

مردم خوب کار خود را بلدند اما سوال بزرگ این است که آیا مسؤولان اجرایی و دولتمردان نیز کار خود را خوب بلد هستند؟ آیا می دانند که با برخی برنامه های اقتصادی و عدم کنترل ها در بازار مسکن و ارز و طلا، خانواده های ایران را با چه مخاطراتی روبرو کرده است؟ آیا برنامه های اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری در طول این سالها را درست پیگیری و اجرایی و عملیاتی نموده اند؟ در سال تولید ملی تا چه اندازه کمیت و کیفیت کارگاه ها و کارخانه ها توجه شده است و هزاران سوال دیگر که اگرچه حق و درست است اما مجال آرامی تر را می طلبد.

رضا خانی


انتهای پیام
منبع: رسا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز