تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
روحانی:

شرکت در انتخابات یکی از راه‌های ایستادن در برابر آمریکاست

رئیس‌جمهور گفت: یک نمونه از این‌که بخواهیم مقابل آمریکا بایستیم، حضور در انتخابات در دوم اسفند است.
کد خبر: ۱۰۸۵۵

روحانی: شرکت در انتخابات یکی از راه‌های ایستادن در برابر آمریکاست

اخبار معاصر: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه هیئت دولت طی سخنانی اظهار داشت: حضور مردم در صحنه و همکاری‌شان همیشه حماسه‌های بزرگی آفریده، از آغاز سال در روزهای اولیه ماه فروردین که برای بسیاری از استان‌های ما مشکل سیل پیش آمده بود، مردم حضور همه‌جانبه داشتند و این حضور توانست کاری کند که در زمان کوتاهی مردم بتوانند به زندگی خود برگردند و دولت هم متعهد شد همه ابنیه‌ای را که آسیب دیده بود تا پایان سال به سرانجام برساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: یک نمونه از این‌که بخواهیم مقابل آمریکا بایستیم، حضور انتخابات در دوم اسفند است. نمی‌شود کسی بگوید "من در تهران حتی یک نفر را ندارم که بخواهم به او رأی دهم"، شاید بتوان گفت "نتوانستم 30 نفر را پیدا کنم"، ولی این‌که "حتی یک نفر هم برای رأی دادن ندارم" ممکن نیست.

رئیس‌جمهور گفت: این‌که این جناح یا آن جناح بیاید، برای این روزها و تا قبل از دوم اسفند است؛ هرکسی به مجلس برود او نماینده مجلس ماست و آنجا جای قهر نیست و کسانی که وارد مجلس شدند نماینده ما هستند و طبق قانون اساسی فردی که وارد مجلس می‌شود در برابر کل ملت ایران مسئول است، نه دربرابر حوزه انتخابیه و جناح خودش بلکه او وظیفه ملی دارد.

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز