تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

مهمترین دستاوردهای اجرای غربالگری در قالب طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا

اجرای غربالگری در قالب طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا دستاوردهای مطلوبی برای جامعه و متخصصان امور پزشکی کشور به همراه داشته است.
کد خبر: ۱۰۹۲۴

مهمترین دستاوردهای اجرای غربالگری در قالب طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا

اخبار معاصر: به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، بررسی‌ها نشان می‌دهد که ابتکار عمل مسئولان کشورمان در راه‌ اندازی و فعالیت سامانه غربالگری ویروس کرونا در روزهای اخیر دستاوردهای قابل توجهی داشته است.

برپایه این گزارش، میزان استفاده مردم از این سامانه از مرز 31 میلیون نفر نیز فراتر رفته و با خوداظهاری نسبت به وضعیت عمومی خود، مسیر شناسایی و درمان ویروس کرونا را هموارتر ساخته‌اند. از مجموع افرادی که از این سامانه استفاده کرده‌اند 2300 نفر پس از انجام مراحل اولیه و راستی‌آزمایی،‌برای مداوای بیشتر به بیمارستان‌ها ارجاع داده شده‌اند.

گفتنی است که با اجرای غربالگری در قالب طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا از تجمع بیماران در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به میزان قابل توجهی کاسته شده و سرعت عمل مسئولان و متخصصان امور درمان را در مقابله با ویروس کرونا افزایش داده است.

در‌همین حال،‌دکتر علیرضا رئیسی درباره آخرین آمار غربالگری در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا گفته که 31 میلیون و 600 هزار نفر در این طرح از طریق سایت salamat.gov.ir مورد غربالگری قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز