تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

کاهش ترددهای بین شهری/ چرا برخی از مردم همچنان بی مبالاتی می‌کنند؟

آمارهای اولیه از میزان تردد بین‌شهری حاکی است که حجم سفرهای نوروزی به میزان قابل توجهی کاهش یافته اما متاسفانه برخی از مردم نسبت به توصیه‌ها و دستورات پزشکی همچنان بی‌مبالاتی می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۹۳۲

کاهش ترددهای بین شهری/ چرا برخی از مردم همچنان بی مبالاتی می‌کنند؟

اخبار معاصر: بر اساس آمار رسمی ستاد مدیریت بیماری کرونا در وزارت راه و شهرسازی در بازه زمانی 25 اسفند ماه سال گذشته تا اول فروردین امسال 84 هزار و 344 سفر بر اساس صورت وضعیت در بخش جاده‌ای کشور انجام شده است. این تعداد سفر 676 هزار و 724 مسافر را جابجا کرده‌اند. همچنین در بخش ریلی 346 سفر انجام شده که 49 هزار و 902 مسافر را در بین خطوط ریلی کشور جابجا کرده‌اند.

در بخش حمل‌ونقل هوایی طی مدت یاد شده 3025 نشست و برخاست هواپیما انجام شده که بر این اساس 268 هزار و 281 نفر در فرودگاه‌های کشور اعزام و پذیرش شده‌اند.

در حوزه دریایی نیز 784 ورودی و خروجی شناور مسافری، 198 شناور گردشگری و 2 فروند شناور تفریحی ثبت شده است. در بازه زمانی 25 اسفند سال گذشته تا اول فروردین امسال 40 هزار و 786 مسافر به بنادر کشور وارد یا خارج شده‌اند.

همچنین در بخش حوادث جاده‌ای نیز 60 تصادف فوتی روی داده که باعث مرگ 70 نفر شده است. 676 نفر نیز در تصادفات رانندگی مجروح شده‌اند.

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز