تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۷.۶۲°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
لیبرمن:

۲۰۰ هزار اسرائیلی به کرونا مبتلا هستند

«آویگدور لیبرمن» ضمن متهم کردن وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی به ارائه آمار غلط در خصوص شمار مبتلایان به کرونا در اراضی اشغالی، اعلام کرد که ۲۰۰ هزار صهیونیست به این ویروس مبتلا شده اند.
کد خبر: ۱۰۹۸۰

لیبرمن: ۲۰۰ هزار اسرائیلی به کرونا مبتلا هستند

اخبار معاصر: به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «آویگدور لیبرمن» رهبر حزب صهیونیستی «اسرائیل خانه ما»، وزارت بهداشت این رژیم را به ارائه آمار غلط در مورد شمار مبتلایان به کرونا متهم کرد.

بر اساس این گزارش، لیبرمن گفت که کابینه وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تعاملی کاملاً سیاسی با مساله شیوع ویروس کرونا دارند و آمار واقعی مبتلایان به کرونا بسیار بیشتر از آن چیزی است که تاکنون اعلام شده است.

لیبرمن افزود: طبق آمارهای رسمی اعلام شده، یک سوم ساکنان شهرها و شهرک‌های العاد، رمات بیت شمس، بیتار عیلیت، مودیعین علییت و مئیا شهاریم به کرونا مبتلا هستند که در خوشبینانه‌ترین حالت این به معنای ابتلای ۲۰۰ هزار اسرائیلی به این ویروس است.

وی در پایان از کابینه رژیم صهیونیستی خواست تا آمار واقعی را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی تاکنون شمار مبتلایان را بیش از ۸ هزار نفر اعلام کرده و از طرف دیگر اخبار و گزارش‌ها از ابتلای ۳۸ درصد از ساکنان شهر بنی براک در مجاورت تل آویو که ۷۵ هزار نفر جمعیت دارد، حکایت دارند.

انتهای پیام
منبع: مهر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز