تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
آخرین اخبار از تحولات امنیتی در سوریه؛

پیشروی ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در الزبدانی، حلب، حماه و ادلب

ادامه پیشروی های ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در الزبدانی و عملیات موفق علیه تروریستها در حلب، حماه وادلب از مهمترین اخبار میدانی این کشور است.
کد خبر: ۱۱۳

اخبار معاصر: منابع سوری اعلام کردند که یکی از سرکرده های جبهه النصره موسوم به «ابوعلی خریطه»در حملات موشکی رزمندگان مقاومت به مرکز تجمع تروریست های این جبهه در محور خیابان بردی در جنوب غرب الزبدانی به هلاکت رسیده است.

منابع سوری افزودند: ارتش سوریه با همکاری مقاومت لبنان بر تعدادی از ساختمان ها در کوی «الزعطوط» در الزبدانی مسلط شد.

در حومه ادلب واحدهایی از ارتش و نیروهای مسلح سوریه مراکز وابسته به تروریست ها را منهدم کردند و شماری از آنها را در ابوالظهور، جنه القری، السرمانیه، المشرفه و فریکه به هلاکت رساندند.

در شرق میدان نفتی جزل در حمص ارتش سوریه طی عملیاتی ضمن به هلاکت رساندن شماری از تروریست ها تجهیزات آنها را منهدم کرد.

در همین حال منابع سوری از ادامه تسلط ارتش سوریه بر نیروگاه حرارتی زیزون در سهل الغاب در حماه خبر دادند و اخبار مربوط به عقب نشینی ارتش از این منطقه را تکذیب کردند.

ارتش سوریه با همکاری ساکنان، حمله تروریست ها به البحصه در سهل الغاب در شمال غرب حماه را دفع کرد.

در دویر الزیتون و خان طومان در حومه حلب ارتش سوریه مراکز وابسته به تروریست های جبهه النصره را هدف قرار داد.

ارتش و نیروهای مسلح در عنجاره، خان العسل، حلب قدیم و المنصوره در حلب و حومه آن مراکز وابسته به تروریستها را هدف قرار داد و شماری از آنها را به هلاکت رساند.

در الحسکه ارتش سوریه موفق به انهدام خودرو بمبگذاری داعش قبل از رسیدن آن به یکی از مراکز نظامی در اطراف روستای فلاحه در حومه جنوبی شهر الحسکه شد.

توپخانه ارتش سوریه مراکز وابسته به تروریستها را در روستای الجفره در دیرالزور زیر آتش گرفت که بر اثر آن شماری از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

/ انتهای پیام

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز