تهران ۱۱.۷۳° كمينه ۸.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸

جلسات بی‌خاصیت مسئولان بورس و سقوطی که ادامه دارد

در روزهای تداوم سقوط شاخص بورس، جلسات بی حاصل مسئولان شورای عالی بورس، سازمان بورس، نمایندگان مجلس و کارشناسان در حال برگزاری است، ولی نتیجه مثبتی از این جلسات به چشم نمی خورد.
کد خبر: ۱۱۳۳۵

 

جلسات بی‌خاصیت مسئولان بورس و سقوطی که ادامه دارد 

به گزارش معاصر، امروز نیز مانند روزهای گذشته شاخص بورس همچنان در مسیر نزولی قرار داشت. بر حسب رسالت خبری پیگیر دلایل تداوم این سقوط و چالشها و راهکارهای آن بودیم. 

 نمایندگان مجلس نیز امروز میزبان برخی مسئولان سازمان بورس بودند و گزارش هایی از وضعیت بورس ارائه شد که واکنش هایی را هم از سوی برخی نمایندگان مجلس درپی داشت، ولی هنوز جزییات تصمیمات اتخاذ شده مشخص نشده است. جلسه امروز در مجلس با تجمع تعدادای از سهامداران‌ هم همراه شده بود. 

یکی از نکاتی که در این بین به چشم آمد جلسات طولانی کارشناسی اعضای شورای عالی بورس برای حل و فصل چالش اخیر بود. این درحالی است که ظاهراً این جلسات به بهانه ای برای عدم پاسخگویی تبدیل شده است. 

وزارت اقتصاد هم ماه هاست جلسه برای پاسخگویی در خصوص چالشهای عمده از جمله سقوط بورس ترتیب نداده است. دسترسی به نمایندگان مجلس نیز به دلیل حضور در جلسات متعدد همچنان با دشواری هرچه تمام تر صورت می گیرد. 

 

پایان پیام/ 

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز