تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۷.۶۲°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
قائم مقام دبیر كانون كارفرمايان استان تهران:

تامین اجتماعی به داد کارفرمایان برسد

قائم مقام دبير كانون كارفرمايان استان تهران با انتقاد از وزارت كار و سازمان تامین اجتماعی خواستار حمایت از کار افرینان، خصوصا پیمانکاران بخشهای مختلف شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۰

محمد برهانی در گفت و گو با خبرنگار معاصر گفت: با توجه به سپردن پروژه های  بزرگ راه سازی، پل سازی و عمرانی در سطح کلان از سوی وزارتخانه ها ، شهرداریها و سایر نهادها  به پیمانکاران خرد و کلان ،باید از آنان  در عرصه های مختلف به ویژه در پرداخت های مالی حمایت شود. 


قائم مقام دبیر کانون کارفرمایان استان تهران افزود: خیلی وقتها پول پیمانکاران یکسال بعد پرداخت مي شود و اگر خیلی زود پرداخت شود 6 ماه بعد است و به همین دلیل است که خیلی از اوقات کار فرمايان قادر به پرداخت هزینه بیمه کارگران در موعد مقرر نیستند و به تبع آن توسط  سازمان تامین اجتماعی جریمه می شوند  که این امر به دور از انصاف است. 

وی با اشاره به ضرورت همکاری لازم نهادها با پیمانکاران تصریح کرد: صمیمانه از وزارت خانه ها ، ادارات وشهرداری محترم تهران استدعا داریم حداقل طبق پیمان، پول پیمانکار را پرداخت کنند تا پیمانکار هم بتواند حقوق کارگران خود را پرداخت کرده و هم در موعد مقرر لیست بیمه کارگران را به تامین اجتماعی ارسال کند.  

برهانی در پایان گفت: از وزارت محترم کار و سازمان تامین اجتماعی درخواست داریم که با این وضع بیکاری و تورم به داد کار آفرینان برسند و ازجریمه کردن آنها جلو گیری و به کار افرینان بدهکار کمک کرده و بدهی آنان را تقسیط نمایند. 

پایان پیام/

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز