تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۰.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
نوید سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس به مردم:

در هفته ها و ماه های آینده شاهد ایجاد ثبات اقتصادی و کاهش قیمت ها خواهیم بود

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تلاش دستگاه های مختلف برای ایجاد ثبات اقتصادی در کشور عنوان کرد: قطعا در هفته ها و ماه های آینده شاهد یک ثبات در بازارها خواهیم بود و پس از ایجاد این ثبات اقتصادی شاهد کاهش منطقی و معقول قیمت ها خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۵۵۹


 

در هفته ها و ماه های آینده شاهد ایجاد ثبات اقتصادی و کاهش قیمت ها خواهیم بود 

به گزارش معاصر، مجید نصیرایی با اشاره به تلاش دستگاه ها و نهاد های مختلف برای بازگشت ثبات اقتصادی در کشور گفت: در کشور با توجه به رویکردهای متفاوت مجلس جدید در مبارزه با فساد و وادار ساختن دولت به کار بیشتر و مبارزه جدی با کوتاهی ها و همچنین ایجاد ظرفیت های جدید برای وزارت صمت به واسطه این مجلس و ماموریت اخیر مجموعه بسیج و سپاه در بحث ورود به عرصه اقتصادی و نظارت بر بازارها و جدیت قوه قضاییه در بحث نظارت ها و برخورد با فساد ها قطعا در هفته ها و ماه های آینده شاهد یک ثبات در بازارها خواهیم بود. 

وی افزود: پس از ایجاد یک ثبات اقتصادی شاهد کاهش منطقی و معقول قیمت ها خواهیم بود، ما معتقدیم منشأ بخش عمده ای از مشکلات حوزه اقتصادی امروز ما و این سختی های مردم مربوط به ضعف های مدیریتی و نظارتی در داخل کشور  است و بخش بسیار کمی از مشکلات ما منشأ خارجی در حوزه تحریم و فشارهای های آمریکایی ها دارد. 

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قطعا فشارهای آمریکا هم به سقف خود رسیده و ابزار جدیدی برای اعمال فشار به کشور ما ندارند و همچنین دیگر توان اینکار را هم ندارند، قطعا در داخل به واسطه حضور قوه قضاییه ،حضور مجلس و حضور مجموعه بسیج و سپاه در هفته ها و ماه های آینده شاهد یک ثبات اقتصادی، پیشرفت اقتصادی و کاهش فشارها خواهیم بود. 

سخنگوی ‌کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: همانگونه که بارها بر آن تاکید شده است با حرکت های انقلابی و ارزشی و توجه کردن به جوانان متخصص و متدین ایرانی آینده ای روشن و آنچه درخور شأن این مردم است را شاهد خواهیم بود. 

پایان پیام/ 

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز