تهران ۱۱.۷۳° كمينه ۶.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
سردار فضلی:

رهبر انقلاب در جمع خبرگان رهبری تکلیف را روشن کردند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این نکته که ما با کسی عهد اخوت و برادری نداریم تاکید کرد: یک صاحب، مولا و نایب امام زمان داریم و دنباله‌رو ولایت هستیم.
کد خبر: ۱۱۶۹
اخبار معاصر: سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره 150 شهید شهر چهاردانگه شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: امروز در جبهه دیپلماسی و در برابر ترفندها و حملات دشمنان نباید از کید دشمنان انقلاب و آمریکا غافل و از چراغ سبز آنها خوشحال شویم.

سردار فضلی افزود: در موضوع برجام رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و با رهنمودهای خویش تکلیف مردم را روشن نمودند. باید در برابر توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان هوشیار و مراقب بود البته مردمی با خدا معامله کرده‌اند حتماً پیروز خواهند شد.

وی با اشاره به اقدامات دشمنان در فتنه 88 بیان داشت:‌ ما با کسی عهد اخوت و برادری نداریم یک صاحب، مولا و نایب امام زمان داریم و دنباله‌رو ولایت هستیم اگر برخی از مسئولان و بزرگان نظام در فتنه 88 مردود شدند اما مردم با بصیرت و ولایتمدار ما در آن میدان پر فراز و نشیب پیروز شدند.

یادگار دوران دفاع مقدس تأکید کرد: دشمن می‌خواهد با ایجاد اختلاف بین مسلمانان اهل سنت و شیعه تفرقه ایجاد کند و جزیره جمهوری اسلامی ایران را ناامن کند که با هوشیاری ملت و حضور پرشور خانواده‌های شهدای شیعه و سنی این توطئه دشمنان نقش بر آب شده است.

وی با بیان خاطراتی از عملیات فتح‌المبین و رشادت‌های رزمندگان اسلام افزود: امروز اوج عصبانیت کفار و مستکبرین از ملت ایران است هر ترفند و توطئه‌‌ای که آنها ایجاد می‌کنند فرزندان دلیر و آگاه و با بصیرت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف آنها را رصد می‌کنند و در برابر آنها ایستادگی و مقاومت می‌نمایند.

سردار فضلی خاطرنشان کرد: اگر عنایت و لطف خداوند نباشد معلوم نبود که دشمنان انقلاب و نظام چه بلایی بر سر مردم ایران اسلامی می‌آوردند. امروز الگوی مقاومت و حزب‌الله فرزندان ایران اسلامی است که با دستان خالی به تکالیف انقلابی و اسلامی خود عمل می‌کنند.

قابل ذکر است که یادواره 150 شهید گلگون کفن شهر چهاردانگه شهرستان اسلامشهر و شهرک‌های شهید بهشتی، شهید مطهری، قدس، حسین‌آباد، جعفرآباد و مرادآباد به همت بسیجیان و ستاد یادواره شهدای حوزه 283 میثم‌ تمٌار شهر چهاردانگه و با حضور امام جمعه، مسئولان ادارات و خانواده‌های معظم شهدای منطقه عصر امروز همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا و با تشیع پیکر شهید منصور سودی از شهدای تازه تفحص شده در گلزار شهدای امامزاده عباس چهاردانگه برگزار شد.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز