تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۷.۶۲°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
سرمربی تیم بسکتبال زنان نارسینا:

کمیته پزشکی بسکتبال باید قبل از مسابقه رای می‌داد

سرمربی تیم بسکتبال زنان نارسینا می‌گوید در هفته اول لیگ برتر دو ساعت در سالن مسابقه منتظر حریف خود مانده‌اند در حالی که کمیته پزشکی فدراسیون باید قبل از شروع مسابقات رای خود در مورد این دیدار صادر می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۷۳۹
ندا عسکرنیا، در مورد لغو بازی تیم خود در هفته نخست مسابقات لیگ به ایسنا گفت: مسابقه ما با پاز به دلیل ابتلای بازیکنان حریف به کرونا لغو شد و باخت فنی این تیم را اعلام کردند اما در ادامه پاز ثابت کرد که بیش از ۳۰ درصد تیمش درگیر کرونا بوده و در نتیجه مسابقه دوباره برگزار می‌شود اما قشنگ‌تر این بود که کمیته پزشکی قبل از روز مسابقه رای را بدهد که ما در جریان برگزاری یا عدم برگزاری باشیم چون ما هم وقت صرف و برنامه‌ریزی  کرده بودیم و بیشتر از دوساعت در سالن مسابقه منتظر ماندیم. بحثی در مورد برگزاری دوباره بازی ندارم چون گاهی ممکن است برای تیمی مشکلی پیش بیاید و باید درک کنیم فقط حرفم این است که چرا از اول رای را اعلام نکردند.

او در مورد رقابت با تیم‌های گاز و گروه بهمن در هفته دوم مسابقات بیان کرد: هیچ وقت اسم بازی راحت را نمی‌آورم چون هر تیمی که پر انگیزه و پرتلاش ظاهر شود مطمئنا می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته‌باشد و هر بازی اهمیت خو را دارد اما مسلما بازی با بهمن سنگین‌تر است.

سرمربی نارسینا تهران در مورشانس تیم خود برای صعود به پلی آف گفت: همه تیم‌ها رقابت می‌کنند تا خود را برای بازی‌های پلی‌آف در بالاترین سطح قرار دهند اما چیزی قابل پیش بینی نیست، بازی‌ها سنگین است و باید دید که بازیکنان چقدر نکات مدنظر مربی را عملی می‌کنند. هر تیمی که این کار را بهتر انجام دهد، نتیجه بهتری می‌گیرد.

او در مورد فشردگی لیگ و  احتمال افزایش آسیب‌دیدگی بازیکنان گفت: انجام دو بازی پشت سر هم در آسیب و کیفیت بی‌تاثیر نیست چون اگر مسابقات با فاصله بود، فرصت ریکاوری بیشتر می‌شد اما اکنون بازیکن در کمتر از ۲۴ ساعت باید بازی دوم را انجام دهد، بنابراین احتمال آسیب خیلی بالا می‌رود. در هر صورت این انتخاب را باتوجه به شرایط انجام داده‌ایم و مسائل کاملا سنجیده شده است. با توجه به اینکه قرار بود مسابقات قبل از عید تمام و سیستمی در نظر گرفته شود که ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، میزان رفت و آمدها پایین بیاید، ناخودآگاه مجبور می‌شدیم که دو بازی در هفته انجام بدهیم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز