تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴

موضع مسئولان در مورد برگزاری لیگ برتر فوتبال چیست؟

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که تلاش ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش، استمرار برگزاری لیگ برتر فوتبال با رعایت پروتکل های بهداشتی تدوین شده است.
کد خبر: ۱۱۷۶۱
محمد اسد مسجدی بیان کرد، با اشاره به اینکه ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش، نقطه اتصال ورزش و سلامت بوده و برنامه اش برگزاری همه رویدادهای ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی تایید شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و ما نیز بر اساس آنچه به ما ابلاغ شده اقدام می کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز همچنان قرار بر این است که تمامی رویدادهای ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شوند مگر این که تصمیم جدیدی اتخاذ و به ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش ابلاغ شود که تا کنون چنین مساله‌ای رخ نداده است.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد لیگ برتر فوتبال نیز عنوان کرد: در مورد این لیگ، نظر و تلاش ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش بر اجرا و برگزاری با رعایت پروتکل های بهداشتی تدوین شده است و صرفا این رویه در مورد لیگ برتر فوتبال نیست و شامل تمام رویدادها می شود.

محمد اسد مسجدی افزود: بنابراین تصمیم بر ادامه برگزاری لیگ های مربوطه است مگر اینکه تصمیم جدیدی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام و ابلاغ شود.
انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز