تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

«ایرانگرد» به جاذبه‌های گردشگری استان سمنان رسید

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: ساخت مجموعه مستند «ایرانگرد» از چند جاذبه گردشگری در استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۷۶۸
مهدی جمال روز یکشنبه به رسانه ها افزود: عوامل مستند «ایرانگرد» با حضور جواد قارایی تهیه کننده و کارگردان این برنامه برای تصویربرداری از جاذبه‌های گردشگری به استان سمنان سفر کرده‌اند.

وی گفت: در این مستند، جاذبه‌های بکر و طبیعی استان از جمله منطقه اوپرت، تلخاب، تپه‌های مریخی، کویر مناطق مختلف استان، جنگل‌ها، غارهای نمکی، و مناطق حفاظت شده، تصویربرداری می‌شود.

جمال با اشاره به اینکه این برنامه‌ها، نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود، افزود: تولید و پخش این برنامه مستند در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان سمنان بسیار موثر است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از بهترین راه‌های معرفی استان سمنان استفاده از پخش فیلم در شبکه‌های مهم داخلی و بین المللی است، بیان کرد: یکی از برنامه‌های اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری استان در سطح ملی است.

جمال با اشاره به اینکه برنامه ایرانگرد که از برنامه‌های برند مستندسازی و گردشگری کشور است، گفت: مستند ایرانگرد نگاهی متفاوت در معرفی طبیعت بکر دارد و برای نخستین بار است که استان سمنان میزبان این گروه حرفه‌ای است.

گردشگری یکی از محورهای توسعه استان سمنان و شعار تبدیل استان از معبر به مقصد گردشگران یکی از راهبردهای این هدفگذاری در افزایش اقامت مسافران عبوری است.
انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز