تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۳.۷۹°
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷

۱۷ مصدوم در واژگونی اتوبوس در جاده میامی

واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور میامی – سبزوار ۱۷ مصدوم بر جا گذاشت.
کد خبر: ۱۱۷۷۱
ناصر سلمانپور معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: این حادثه ساعت ۵:۵ دقیقه صبح امروز (۲۷ آبان) در ۶۵ کیلومتری محور میامی به عباس‌آباد رخ داد.

سلمانپور ادامه داد: با اعلام واژگونی اتوبوس، ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ میامی، میاندشت، عباس آباد و هلال احمر میامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهارداشت: ۳ نفر از مصدومان پس از اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس به صورت سرپایی مداوا شدند و ۱۴ نفر هم به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال پیدا کردند.حال عمومی مصدومان خوب است.

به گفته سلمانپور، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

محور میامی - سبزوار یکی از پرحادثه ترین محورهای ارتباطی در استان سمنان است و سالانه دستکم ۸۰تن در این محور براثر سانحه رانندگی جان خود را از دست می دهند. این محور که بخشی از جاده ترانزیتی تهران - مشهد محسوب می شود، هرساله بیش از ۲۰ میلیون تن از آن گذر می کنند، از نقاط حادثه خیز بوده و خاطرات تلخی را برای بسیاری از هموطنان برجای گذاشته است. شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز