تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

بورس تهران هفته را سبزپوش به پایان رساند | افزایش ۴۸ هزار و ۴۵۲ واحدی شاخص کل

تالار شیشه ای امروز چهارشنبه ۲۸ آبانماه آخرین روز کاری هفته را نیز با رشد آغاز کرد و به پایان برد و شاخص کل با افزایش ۴۸ هزار و ۴۵۲ واحد بر پله یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد ایستاد و یک هفته کاری را سبزپوش به ثبت رساند.
کد خبر: ۱۱۸۰۲
در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۴۸ هزار و ۴۵۲ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۶۹۳ واحد افزایش به رقم ۳۸۱ هزار و ۳۶۳ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۱۰۸هزار معامله به ارزش ۹۱ میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صعود پرقدرت بورس تهران در پنجمین روز هفته | افزایش ۴۰ هزار و ۲۶۲ واحدی شاخص کل
بورس هم با تعطیلی دو هفته‌ای تهران تعطیل می‌شود؟
فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۲۹۸ واحد افزایش رقم ۱۶ هزار و ۶۴۶ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۷۶۷ هزار و ۷۵۲ معامله انجام داده‌اند که ۱۶۱ میلیارد و ۹۸۴ میلیون ریال ارزش داشت.

سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری صبا تامین، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان، صنعتی مینو، مدیریت انرژی امید تابان هور و سنگ آهن گهر زمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز