تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

سرمربی تیم بسکتبال مهرام از باخت تیم سابقش ناراحت شد

سرمربی تیم بسکتبال زنان مهرام بیان کرد از باخت تیم سابق خود خیلی ناراحت شده است و ادامه داد: شهر گرگان همان تیمی بود که از لیگ دسته ۲ به برتر رساندم و آن‌ را نایب قهرمان فصل گذشته کردم.
کد خبر: ۱۱۸۹۱
دیدارهای هفته اول لیگ برتر بسکتبال به نسبت سنگین بود و با توجه به اینکه چهار تیم سخت‌تر در یک گروه قرار گرفتند، تمامی بازی‌ها دشوار است. بازیکنان را از نظر ذهنی آماده کردیم که هر هفته باید با یک بازی مهم مواجه شوند و بدانند که برنده شدن در هر دیدار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه تمرینات را خیلی زود شروع کردیم، گفت: در بازی اول شادی عبدالوند را به دلیل آسیب دیدگی نداشتیم اما در بازی دوم با تاکید پزشک او تنها توانست به دلیل کشیدگی پا دو کوارتر بازی کند اما وی خودش را در زمین نگاه داشت. به تجربه او نیاز داشتیم. با توجه به اختلافی که در نیمه اول در دیدار با بهمن داشتیم، به هر حال بازی را جمع کردیم و موفق به برد شدیم.

سرمربی مهرام یادآور شد: این هفته نیز با تیم مشهد بازی داریم که در بسکتبال سابقه‌دار است اما رقیب اصلی ما محسوب نمی‌شود. هر چند برای این تیم هم برنامه ریزی کردیم. دو دیدار بعدی بسیار دشوارتر خواهد بود. تیم ما ترکیبی از ملی‌پوشان باتجربه و جوان است که سال‌هاست سابقه حضور در تیم‌های ملی بسکتبال را دارد. در واقع با نگاه مثبت مدیرعامل مهرام این بازیکنان را تحت پوشش قرار دادیم و برخی از آنان را از شهرستان به تهران آوردیم. فرصت خوبی است که این بازیکنان از شرایط بهتری در مهرام برخوردار شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید دلیل باخت تیم گروه بهمن به عنوان قهرمان فصل گذشته در برابر مهرام چه بود، گفت: بهمن تیمی است که چندین سال در فینال‌های لیگ برتر بازی می‌کند و نبود سعیده علی می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین خلاهای وارد شده به این تیم شد. زیرا سعیده علی از نظر مدیریتی بسیار روی تیم اثرگذار بود و سال‌ها شاهد این اثرگذاری بودیم. امسال وی در زمین نبود و تیم بهمن بازیکن اوکراینی مقیم ایران را در ترکیب خود اضافه کرده بود که از لحاظ پوئن‌آوری برای تیم و کسب ۲۵ امتیاز خیلی خوب بود اما آنا بهشتیان از لحاظ مدیریتی نمی‌تواند جایگزین علی باشد.

بیک‌لیک‌لی در پاسخ به این پرسش که شما مدت ها سرمربی گرگان بودید اما این تیم در بازی اول که نایب قهرمانی فصل گذشته را یدک می‌کشد شکست خورد؟ خاطرنشان کرد: از باخت این تیم خیلی ناراحت شدم. به نظرم چون تیم‌های شهرستانی دیدار تدارکاتی ندارند در بازی اول و دوم دچار مشکل می‌شوند اما قطعا روند رو به رشدی خواهد داشت. گرگان همان تیمی بود که از لیگ دسته ۲ به لیگ برتر رساندم و این تیم را نایب قهرمان لیگ برتر کردم. هشت سال برای این تیم که نامش در ابتدا رعنا بود، زحمت کشیدم. تیم شهر گرگان سابقه زیادی در لیگ برتر دارد و بازیکنان آن کم تجربه نیستند و سال‌هاست که در سطح اول بازی کردند.

وی درخصوص شیوه برگزاری لیگ برتر در دو گروه الف و ب یادآور شد: این تنها راهی بود که می‌شد لیگ برتر را برگزار کرد. در غیر این صورت لیگ خاموشی داشتیم که تیم ملی دچار مشکل می‌شد و بازیکنان نیز از نظر درآمدرایی با مشکلات فراوانی روبرو می‌شدند. در واقع گروهی برگزار شدن لیگ تنها راه سالم برپا کردن بازی‌ها بود. فدراسیون در واقع حد میانه را برگزید تا آسیبی به بازیکنان نرسد.

سرمربی مهرام در پاسخ به این پرسش که آیا قهرمان این فصل خواهید بود، تصریح کرد: هیچ‌گاه نمی‌توانم زودتر از موعد بگویم که قهرمانیم. این قضیه با همدلی یک تیم و شناخت نقطه‌های ضعف و تقویت نقاط قوت تحقق می‌یابد. مهرام باشگاه بزرگی است که قدمت زیادی در بسکتبال ایران دارد و باید شان آن حفظ شود و هدف ما هم قطعا قهرمانی است اما از الان نمی‌توانم بگویم که قهرمان می‌شویم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا حرفه‌ای رفتار کنیم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز