تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
به دستگاه های دولتی ابلاغ شد

توقف جا به جایی مدیران تا پایان دولت

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی درباره جابه‌جایی مدیران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد: بنا بر نامه ابلاغی دولت به دستگاه ها، طبق دستورالعمل جابه‌جایی مدیران تا پایان دولت باید متوقف شود.
کد خبر: ۱۲۱۷۲
حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، درباره بروز شرایط استثنایی برای جابه‌جایی مدیران اظهار کرد: در صورت رسیدن موعد بازنشستگی، بیماری و استعفاء، شرایطی از این قبیل جابه جایی مدیران و روی کار آمدن مدیران شایسته و توانمند برای خدمت رسانی به مردم ایرادی ندارد اما طبیعتاً خارج از این ملاک ها اگر جابه جایی صورت گیرد به منزله سیاسی کاری است.

وی با اشاره به عدم لزوم جابه جایی مدیرانی که هیچ کدام از این موانع را ندارند و در کار و مجمع خود موفق هستند، بیان کرد: جابه جایی چنین مدیرانی سیاسی کاری است و ما به عنوان دستگاه نظارتی اگر چنین اتفاقی را مشاهده کنیم، از وزرا پیگیر علت موضوع خواهیم بود و اگر این بازی های سیاسی درباره مدیران شایسته و توانمند اتفاق بیفتد در دفاع از این مدیران کارآمد از هر طیف و جناحی پای کار هستیم و حمایت خواهیم کرد.

فلاحی درباره جابه جایی بعضی از مدیران همدانی در استان اعلام کرد: در بعضی از قسمت ها زمزمه هایی بر تغییر از طرف مدیران مجموعه های دولتی استان به گوش می رسد که در صورت بروز چنین اتفاقی از طریق سوال از وزیر پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه با مدیران دولتی استان تعامل و همکاری داریم و معتقدم بازی های سیاسی تنها به مردم آسیب می رساند و مردم از نمایندگان و مجریان انتظار خدمت دارند، تأکید کرد: بنا را بر عدم صحت زمزمه ها می گذاریم اما در صورت بروز این اتفاق به عنوان حافظ منافع مردم پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم همدان در خانه ملت درباره فعالیت های مجلس در زمینه وضعیت اقتصادی مردم در رابطه با اتفاقات اخیر گفت: در یکی از بنادر با استناد به آمار و ارقام حدود ۲۷۰ روز کالاهای اساسی در آنجا باقی مانده بود که با پیگیری نمایندگان کالاها آزاد شد اما متأسفانه دیر و در آستانه انتخابات آمریکا این اتفاق افتاد و ما به نوعی شاهد القای تأثیر انتخابات آمریکا بر اقتصاد کشور بودیم.

وی با بیان اینکه نمایندگان در تلاش هستند و انتظار داریم دولت در راستای حل مشکلات مردم با مجلس همراهی کند، خاطرنشان کرد: طرح کالابرگ که در مجلس تصویب شد، دولت بیان کرد که منابع کافی را ندارد اما از آن طرف ما مشاهده تصویب یارانه ۱۰۰ تومنی بودیم که مردم متوجه اتفاقات هستند.

فلاحی تصریح کرد: هر کس برای مردم خدمت کند محترم است، خواه دولت یا مجلس باشد، مقصود حل مشکلات مردم است اما این روند و کشیده شدن آن به فضای سیاسی کار صحیحی نیست.

وی در رابطه با ورود مرغ های منجمد به بازار مطرح کرد: همه مرغ های منجمد وادراتی نیست و ما در استان ها انبارهای دپو شده برای روزهای سنگین بازار از قبیل مرغ، تخم مرغ و نهاده های دامی داریم که در صورت حمایت از مرغداری ها و ورود نهاده های دامی به مرغ های یخ زده نیازی پیدا نمی کنیم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز