تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
در بجنورد اتفاق افتاد

انفجار منزل و تخریب 14 واحد مسکونی دیگر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد گفت: انفجار گاز در منزل مسکونی در بجنورد در شهرک شاهد، به 14 واحد مسکونی خسارات مالی وارد کرد و شدت این حادثه به اندازه‌ای بود که به خودرو‌های اطراف هم خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۱۲۵۰۳
مجید گریوانی، اظهار داشت: شدت موج این انفجار، که ناشی از تجمع گاز در یک منزل رخ داده، به حدی بود که ۲ واحد مسکونی را به طور کامل تخریب کرده و در یکی از این واحدها نیز آتش سوزی حادث شده است.

وی درباره علت حادثه گفت: این حادثه که آغاز آن از یک واحد مسکونی خالی از سکنه در طبقه سوم یکی از ساختمان‌ها روی داد، فردی به هنگام مراجعه به این واحد وقتی متوجه بوی گاز شده اقدام به روشن کردن لامپ کرده بود که سبب انفجار شده است.

گریوانی افزود: در این حادثه، ۲ واحد کاملاً تخریب شده، دو سه واحد تا ۵۰ درصد خسارت دیده و مابق ی هم دچار آسیب دیدگی جزئی شده‌اند.

وی با بیان اینکه خسارت‌ها، ناشی از موج انفجار بوده است، گفت: در این حادثه تنها یک واحد دچار آتش سوزی شده است.

وی گفت: حادثه انفجار، سبب شده تا ۲ نفر حادثه دیده به بیمارستان اعزام شوند، البته چند نفر هم که دچار آسیب دیدگی‌های جزئی شده بودند، خود به درمانگاه مراجعه کردند.

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد خاطرنشان کرد: به ۲ دستگاه خودرو هم در این سانحه خسارت وارد شده است.

بر اساس این گزارش، خراسان شمالی جزو پنج استان کشور است که خودرو نردبان آتش نشانی ندارد و این امر، امدادرسانی در حوادث آتش سوزی در ساختمان‌های بلندمرتبه را با مشکل روبه رو کرده است.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز