تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی خبر داد:

حقوق سربازان زیاد می شود

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اولویت های این سازمان را اعزام مشمولان به نیروهای مسلح با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اعزام مشمولان غایب به مراکز آموزش و پیگیری افزایش حقوق سربازان عنوان کرد.
کد خبر: ۱۲۵۲۵
سردار تقی مهری روز یکشنبه در همایش معاونان وظیفه عمومی سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس در سازمان وظیفه عمومی ناجا برگزار شد، افزود: این همایش سالانه برای بررسی آخرین وضعیت اقدامات وظیفه عمومی استان ها در خصوص اعزام مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و ارائه خدمات به مشمولان، سربازان و خانواده های آنان برگزار می شود.

وی گفت: در این جلسه با ارزیابی عملکرد استان ها، برنامه های انجام شده و آینده در مجموعه سازمان وظیفه عمومی بررسی می‌شود تا بتوانیم بر اساس اولویت هایی که نیروی انتظامی اعلام کرده به اهداف بلند مدت دست یابیم.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه این سازمان اولویت های خود را در سال ۱۳۹۹ بر اساس ابلاغیات فرمانده ناجا در دستور کار قرارداده است، افزود: اولین ماموریت این سازمان اعزام مشمولان به نیرو های مسلح با رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی است.

سردار مهری همچنین اضافه کرد: اعزام سربازان رشته های پزشکی و پیراپزشکی به درمانگاه های نیروهای مسلح در فروردین ماه سال ۹۹ از اقدامات به یاد ماندنی سازمان وظیفه عمومی ناجا بوده است؛ جوانان عزیز ما در برهه های حساس تاریخی در صحنه حضور دارند و از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز