تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۷.۷۹°
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶

انتشار شماره جدید ماهنامه کودک «قلک»

هفتاد ‌و هفتمین شماره ماهنامه «قلک» به دلیل نزدیکی به شب یلدا و روز پرستار داستان‌ها و شعرهای آموزشی در این خصوص برای گروه سنی سه تا ٧هفت سال منتشر شده است.
کد خبر: ۱۲۵۳۰
به گزارش معاصر و به نقل از انجمن نویسندگان کودک و نوجوان با توجه به در پیش بودن روز پرستار و همچنین شب یلدا، تصویر جلد این شماره از ماهنامه «قلک» به این موضوع اختصاص یافته و شخصیت‌های داستانی قصه‌های مختلف در بیمارستان همراه با پرستاران، شب یلدا را جشن گرفته‌اند.

ماهنامه «قلک» نخستین نشریه‌ای است که به صورت تخصصی توجه خود را به آموزش موضوع اقتصاد و مفاهیم اقتصادی برای خردسالان و کودکان معطوف کرده و برای رسیدن به این مهم، گروهی از نویسندگان، تصویرسازان و متخصصان روان‌شناسی کودک و اقتصاددانان کودک در این مجموعه فعالیت می‌کنند.
 
با توجه به موضوع اصلی این نشریه، در این شماره «قلک» بچه‌ها همراه با خواندن شعر، داستان، انجام بازی و سرگرمی با نحوه صحیح کمک‌کردن به حادثه‌دیدگان تصادفات، قلمه‌زدن و کاشتن گیاهان، برنامه‌ریزی برای زندگی هدفمند، نحوه صحیح استفاده از ماسک و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، شناخت کشور روسیه و شیوه‌های معیشتی و واحد پولی و... آشنا خواهند شد.

 شماره آذرماه نشریه «قلک» در ششمین سال فعالیت خود با مدیرمسئولی بهنام تقی‌پور و سردبیری معصومه یزدانی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. امکان دریافت نسخه‌های الکترونیکی شماره‌های قبلی «قلک» بر روی پلتفرم‌های کتابخوان نیز فراهم شده است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز