تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
همزمان با اکران در جشنواره موسترا سائوپائولو

اتریشی‌ها از فیلم «بی‌صدا حلزون» حمایت کردند

پس از استقبال از فیلم «بی‌صدا حلزون» ساخته بهرنگ دزفولی‌زاده در جشنواره‌های خارجی و به دلیل اینکه این فیلم به معضلات ناشوایان پرداخته است یک شرکت اتریشی به عنوان حامی به این پروژه پیوست و همکاری خود را با سازندگان این فیلم آغاز کرد.
کد خبر: ۱۲۶۴۰
فیلم بی صدا حلزون به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده به معضلات جامعه ناشنوایان پرداخته است.

این فیلم در اولین نمایش بین‌المللی خود در جشنواره موسترا سائوپائولو، با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و شرکت مد-ای ال MED-EL  اتریشی که تولیدکننده پروتزهای حلزون گوش و پیشتاز در زمینه رفع معضلات جامعه ناشنوایان است، به عنوان حامی به این پروژه پیوست تا از جامعه ناشنوایان حمایت کرده و عنوان نخستین فیلم مشترک سینمای ایران و اتریش را به نام خود کند. 

بی صدا حلزون که نخستین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و نامزدی بهترین کارگردان  فیلم اول را برای بهرنگ دزفولی‌زاده به ارمغان آورد، با سرمایه‌گذاری بیژن بافکار و شرکت آلتون شنوا که یکی از شرکت‌های شنوایی شناسی در ایران است تولید شده و هدایت فیلم پخش داخلی فیلم و موسسه هنر بدون مرز پخش بین الملی آن را عهده‌دار هستند.

بی صدا حلزون داستان زنی است که بین احساس و منطقش در حال تصمیم‌گیری است. هانیه توسلی، مهران احمدی، پدرام شریفی و محسن کیایی با حضور علیرضا جلالی‌تبار، بهنوش بختیاری، بیژن بافکار و شیرین ولی‌پور بازیگران این فیلم هستند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز