تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱

هشدار ناجا درباره دسترسی کودکان به سلاح شکاری

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در مورد بازی کودکان با سلاح شکاری هشدار داد و از والدین خواست در این خصوص سهل انگاری نکنند و مراقب فرزندان خود باشند.
کد خبر: ۱۲۶۶۹
سرهنگ شهاب امینی روز سه شنبه افزود: متاسفانه باز هم بازی با سلاح شکاری در دو استان کشور، موجب وقوع دو فقره قتل غیرعمد و منجر به فوت دو کودک بی گناه شد؛ موضوعی که با رعایت جوانب احتیاطی از سوی والدین می توانست از داغدار شدن خانواده ها جلوگیری کند.  

وی با اشاره به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا و احتمال دسترسی کودکان به اسلحه شکاری موجود در برخی منازل، گفت: دارندگان سلاح می بایست از نگهداری اسلحه در مکان ناایمن پرهیز کرده و حتما در حمل و استفاده از آن نیز نکات حفاظتی و مراقبتی لازم از جمله نصب قفل ماشه را مورد توجه قرار دهند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در ادامه به حوادث تلخ و ناگوار بازی کودکان با سلاح شکاری اشاره و به دارندگان این ابزار خطرناک هشدار داد و گفت: متاسفانه یکی از دلایل وقوع قتل های غیر عمد، غفلت و سهل انگاری در استفاده و نگهداری صحیح از سلاح شکاری است.

سرهنگ امینی همچنین از والدین خواست در نگهداری صحیح و اصولی از سلاح شکاری اهتمام جدی داشته باشند تا از وقوع هرگونه حادثه غیر قابل جبران، جلوگیری به عمل آید.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز