تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۸.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
صادقی گفت:

انفجار نارنجک تمرکز سایپا را گرفت

سرمربی سایپا پس از مساوی شدن تیمش در مقابل سپاهان گفت: نارنجکی که در دقیقه دو بازی منفجر شد تمرکز را از تیم ما گرفت و حتی ناظر بازی هم از این ماجرا خبر نداشت.
کد خبر: ۱۲۶۹۰
ابراهیم صادقی پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: باید از باشگاه سپاهان و آقای ساکت تشکر کنم که از ما تقدیر کرد. درباره بازی باید بگویم که بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در همان شروع بازی دو موقعیت خوب داشتیم اما برخلاف جریان بازی گل خوردیم. بیست دقیقه از نیمه اول را خوب کار نکردیم و باتوجه به این‌که تیم‌مان عقب نشست، سپاهان توانست به بازی مسلط باشد.

او ادامه داد: تقریبا تمام نیمه دوم در اختیار ما بود و به جز گلی که زدیم موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد کردیم که می‌توانستیم برنده بازی باشیم و این مساله ما را بسیار امیدوارم کرد که توانستیم رو در روی سپاهان در اصفهان به این صورت بازی کنیم. در مجموع به همه بازیکنانم تبریک می‌گویم و امیدوارم روز به روز بتوانیم پیشرفت کنیم.

سرمربی سایپا اضافه کرد: دقیقه دو بازی چند نارنجک در کنار زمین منفجر شد و تمرکز تیم ما را گرفت. همان موقع به ناظر بازی هم اعلام کردم و آن‌ها هم از این مساله خبر نداشتند. هماهنگ نشده بود و فکر نمی‌کنم این کار درست باشد و یک دقیقه از بازی استادیوم نورافشانی شد و تمرکز ما را گرفت.

او درباره قضاوت داور بازی گفت: به نظرم داور خوب کار کرد و صحنه‌ای به اشتباه سوت زده نشد. اعتراضات هم خیلی شدید نبود اما باتوجه به این‌که بازی پربرخوردی بود، طبیعی بود هر دو مربی به نفع تیم خودش صحبت و اعتراض کند. اما در کل مشکل خاصی نبود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز