تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
قرعه کشی ایران خودرو انجام شد

برندگان طرح فروش فوق‌العاده اعلام شدند

امروز با حضور نمایندگان نهادهای ناظر، مراسم قرعه‌کشی صورت گرفت و برندگان مرحله نهم فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو مشخص شدند.
کد خبر: ۱۲۷۱۶
در این طرح پنج محصول پژو ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس بنزینی، پژو پارس با موتور تی.یو۵، سمند ال.ایکس و پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه شد. 

اسامی برندگان پس از تایید فرآیند قرعه‌کشی توسط نمایندگان نهادهای ناظر از طریق سایت فروش ایران خودرو (اینجا را کلیک کنید) در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

نتایج از طریق پیامک نیز به منتخبان اعلام خواهد شد اما برای اطمینان، توصیه می‌شود متقاضیان سایت فروش را ملاک نتیجه قرار دهند.

منتخبان تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه خودرو مطابق با بخشنامه فروش اقدام کنند و در صورت عدم واریز نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

برپایه این گزارش، تاکنون ۸۸ هزار دستگاه خودرو در قالب فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو عرضه شده که از این تعداد ۶۵ هزار دستگاه تحویل مشتریان شده است. در قرعه‌کشی امروز نیز ۱۳ هزار خریدار انتخاب شدند.

بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید ۲۹۱ هزار و ۲۳۴ دستگاه خودرو از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز