تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
هواشناسی استان خوزستان اعلام کرد

فردا سامانه بارشی دیگری به خوزستان می رسد

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: ورود سامانه بارشی از فردا تا روز دوشنبه سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط و گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان و بارش برف در ارتفاعات می شود.
کد خبر: ۱۲۸۵۳
محمد سبزه زاری گفت: با اشاره اینکه از اواخر روز شنبه تا اواخر روز سه‌شنبه شمال خلیج‌فارس مواج است، بیان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا فردا پدیده غالب در اغلب نقاط استان مه یا مه رقیق صبحگاهی یا شامگاهی خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان اظهار کرد: از امروز احتمال بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق در مناطق جنوبی و ساحلی استان وجود دارد.

وی خبر داد: ورود سامانه بارشی از فردا تا روز دوشنبه سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان به ویژه مناطق شمال، شمال شرق، جنوب و جنوب شرق و احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

سبزه زاری افزود: همچنین تا اواسط هفته آینده روند کاهش سه تا پنج درجه‌ای دما برای استان خوزستان مورد انتظار است.

وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته آغاجاری با ۲۶.۷ و دهدز با ۸.۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان در پایان گفت: در شبانه‌روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۲۳.۷ و حداقل به ۱۵.۸ درجه سانتی‌گراد رسیده است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز