تهران ۲۰.۴° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳

فعالیت مجازی «شعر و داستان» در شبکه شاد آغاز شد

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از آغاز فعالیت مدرسه مجازی «شعر و داستان» در شبکه شاد خبر داد و گفت: دانش‌آموزان علاقمند می‌توانند از این طریق با شاعران و داستان نویسان خوب در ارتباط باشند.
کد خبر: ۱۲۸۷۴
علی رمضانی، با اشاره به راه اندازی و ثبت نام در مدرسه مجازی شعر و داستان که از ماه گذشته از طریق سایت http://adibejavan.ir/  آغاز شده است اظهار کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند از سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.

وی به اهمیت راه اندازی مدرسه مجازی شعر و داستان که دبیرخانه اش در استان هرمزگان مستقر است اشاره کرد و گفت: حوزه فرهنگ و هنر به عنوان یکی از حوزه‌های یازده‌گانه تربیت و یادگیری در برنامه درس ملی مطرح است و در این میان، شعر و داستان یکی از مولفه‌های اصلی ادبیات است و توجه ویژه نظام تعلیم و تربیت به این دو مقوله مهم می‌تواند در رشد و تعالی فرهنگ و هنر کشور نقشی بی‌بدیل ایفا کند.

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه علاوه بر ضرورت هماهنگی با تغییرات فناورانه در آموزش و با توجه به شرایط حاکم بر فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کشور در پی شیوع کرونا، بر آن شدیم تا مدرسه مجازی شعر و داستان را راه اندازی کنیم عنوان کرد: امیدوایم مدرسه مجازی شعر و داستان زمینه ساز توسعه جریان شعر جوان کشور باشد.

رمضانی ادامه داد: دانش‌آموزان عضو مدرسه ملی شعر و داستان از آموزش‌های تخصصی زیر نظر مدرسان شعر و داستان بهره می شوند و سطح دانش و مهارتشان ارتقا می یابد.

وی همچنین از آغاز فعالیت این مدرسه مجازی بر بستر شبکه شاد خبر داد و گفت: همه دانش‌آموزان می‌توانند از این طریق با شاعران و داستان نویسان خوب کشور در ارتباط بوده و آثارشان را جهت بررسی ارسال کنند.

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش افزود: آثار دانش‌آموزان برگزیده در فضای مجازی و در قالب مجموعه‌ اشعار دانش‌آموزی منتشر می شود. برگزاری مجازی شب شعر و عصرانه‌های داستان نیز در قالب این فعالیت انجام می شود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز