تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶

ماجرای شکایت از آمازون چه بود؟

آمازون یکی از کارگران خود را به نام کارتنی که تمام تلاش خود را برای انجام کار می کرد اخراج کرد، به همین دلیل موجب طرح شکایت از این شرکت توسط هیأت ملی روابط کار آمریکا شده است.
کد خبر: ۱۲۹۲۵
به گزارش معاصر به نقل از ورج، این کارگر کارتنی بودن نام دارد و ماه گذشته توسط آمازون اخراج شد بودن می‌گوید تمام تلاش خود را برای انجام بهتر فعالیت‌های شغلی صورت داده، ولی آمازون در نهایت وی را اخراج کرده است.

وی از جمله کارگرانی بود که برای وادار کردن آمازون به پرداخت کمک هزینه در زمان مرخصی درمان ناشی از ابتلاء به بیماری کرونا تلاش می‌کرد. اما آمازون با چنین پرداخت‌هایی مخالف بوده و تنها در صورت حضور کارگران در محل کار حاضر به پرداخت حقوق است.

مدیران آمازون همچنین استدلال می‌کنند که با اجرای طرح‌های ارتقای بهداشت و سلامت جلوی ابتلاء به کرونا را گرفته‌اند. این در حالی است که صدها کارگر و کارمند آمازون کماکان به این ویروس مبتلا می‌شوند. بودن در ماه مارس گذشته و به علت بحث با سرپرست خود بر سر این موضوعات اخراج شد.

به دنبال افزایش تنش میان آمازون و کارگران انبارهایش کارگر دیگری به نام کریس اسمالز یک اعتراض حضوری را بر علیه آمازون سازماندهی کرد که وی نیز توسط آمازون اخراج شد. این موضوع نیز در حال پیگیری حقوقی است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز