تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت:

جسد دختر نوجوان از باغچه کشف شد

امروز صبح ماموران پلیس جسد دختری ۱۶ ساله را بعد ۱۵ ماه از باغچه حیاط خانه‌ی قاتل در خیابان نامجو کشف کردند.
کد خبر: ۱۲۹۳۴
سردار علیرضا لطفی دراین باره گفت: صبح امروز ماموران پلیس جسد دختری ۱۶ ساله را از باغچه حیاط خانه‌ای در خیابان نامجو کشف کردند.

وی در مورد جزئیات این جنایت گفت: حدود ۱۵ ماه قبل خبر گم شدن دختری جوان به پلیس اطلاع داده شد که درپی آن تحقیقات در این زمینه انجام شد و در جریان بررسی های پلیس متهم به قتل که یک مسافربر بود به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر شد.

لطفی با بیان اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به قتل این دختر اعتراف کرد، گفت: اما در جریان بازجویی ها ابتدا این فرد ادعا کرد که جسد دختر در یکی از شهرهای غربی کشور است، اما با حضور ماموران پلیس ادعای او رد شد و متهم در اظهاراتی جدید گفت که جسد در شهرهای شمالی است اما باز هم بررسی های پلیسی نشان داد که او دروغ گفته است. 

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در نهایت با بررسی‌های کارآگاهان پلیس و به کارگیری شیوه های کشف علمی جرم، متهم اعتراف کرد که جسد مقتول را در حیاط خانه خود دفن کرده است که صبح امروز با حضور ماموران جسد دختر جوان از داخل باغچه منزل خانه متهم بیرون کشیده شد. 

وی اضافه کرد: طبق تایید عوامل اداره تشخیص هویت آگاهی تهران بزرگ مشخص شد جسد مربوط به یک دختر خانم نوجوان است که بر اساس پیشینه این قتل می توان گفت که پیکر پیدا شده همان جسد دختر مفقود شده است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز