تهران ۹.۹۱° كمينه ۶.۷۹°  بیشینه ۹.۹۹°
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اعلام کرد:

ثبت‏‌نام وام کم‌بهره حمایتی ناشران تمدید شد

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به تعطیلی‎ها و محدودیت های اخیر برای کرونا، مدت ثبت‏‌نام تسهیلات حمایتی تا تاریخ ۲۸ آذرماه تمدید شد.
کد خبر: ۱۳۰۶۵
به گزارش معاصر و به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا اسماعیلی گفت: نظر به تشکیل نخستین جلسه کارگروه اعطای تسهیلات حمایتی بخش فرهنگ(ویژه ناشران) و با عنایت به فراخوان قبلی، تصمیم گرفته شد زمان ثبت‎نام در سامانه برای آخرین‌بار جهت بهره‏‌مندی هر چه بیشتر ناشران تمدید شود.

او ادامه داد: با توجه به تعطیلی‎های اخیر برای قطع زنجیره کرونا، مدت ثبت‏‌نام وام کم‌بهره تا تاریخ ۲۸ آذرماه سال جاری تمدید شد. 

بنا بر اعلام، ناشران متقاضی دریافت این تسهیلات و یا ناشرانی که ثبت‏‌نام آن‌ها به طور ناقص انجام شده است می‎توانند با مراجعه به سامانه تحفه به آدرس الکترونیک https://tohfeh.farhang.gov.ir/ نسبت به ثبت‌‏نام و یا تکمیل مدارک اقدام کنند. 

همچنین سقف این تسهیلات کم‎بهره تا سقف یک میلیارد ریال است که در این مرحله صرفا برای ناشران بخش خصوصی سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

این آخرین فرصت برای دریافت تسهیلات کم‎بهره است و به درخواست‏‌های واصله پس از این تاریخ به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. 
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز