تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°

۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
عضو شورای سیاسی انصارالله یمن:

قدرت هدف قراردادن عمق عربستان را داریم

یک عضو شورای سیاسی انصارالله یمن تأکید کرد شدت پاسخ‌ ملت یمن به اقدامات تجاوزکارانه به‌تدریج قدرتمندتر خواهد شد و در ادامه دست به اقدامی خواهد زد که همه موازنه‌ها در سطح منطقه را تغییر خواهد داد.
کد خبر: ۱۳۱۳
اخبار معاصر: "محمد البخیتی" عضو شورای سیاسی جنبش انصار‌الله یمن به تحولات اخیر عرصه سیاسی و نظامی یمن پرداخته تأکید کرد که شلیک موشک "توشکا" به پادگان نظامی اشغالگران در "صافر" نشان داد که ملت یمن توانایی وارد کردن ضربات مستقیم و دردناک به اشغالگران را دارد.

ضربات دردناک به متجاوزان

عضو شورای سیاسی انصارالله افزود: این حمله تاکتیک اشغالگران در یمن را تغییر خواهد داد زیرا این کشورها هنگام آغاز تجاوز به یمن گمان می‌کردند می‌توانند جنگ در یمن را به‌راحتی اداره کنند، آنان تصور می‌کردند در این جنگ تلفات زیادی را متحمل نخواهند شد اما شلیک موشک به صافر حقیقت امر را آشکار کرد، این اقدام نشان داد که ملت یمن می‌تواند ضربات دردناک و مستقیمی به متجاوزان وارد کند و این کشور به‌راستی گورستان متجاوزان است.

البخیتی تأکید کرد: این حمله نشان داد برنامه‌ریزی و نحوه تفکر اشغالگران تا چه‌اندازه ضعیف است. ما تاکنون خسارت‌های فراوانی به آنان وارد کرده‌ایم و تلاش‌های آنان در تمامی نقاط یمن با شکست روبه‌رو شده است.

وی گفت: ارتش و کمیته‌های مردمی موفق شدند تعداد زیادی از سربازان سعودی را در مرزهای این کشور و حتی در داخل خاک عربستان از پای درآورند.

طرف مقابل زیاده‌خواهی می‌کند

البخیتی در خصوص قطعنامه 2216 شورای امنیت سازمان ملل گفت: قطعنامه‌های شورای امنیت با یکدیگر تناقض دارند، در قطعنامه‌های گذشته بر ضرورت حفظ استقلال یمن تأکید می‌شد اما قطعنامه 2216 به‌نفع اشغالگران صادر شد، ما تحت شروط خاصی با این قطعنامه موافقت کردیم اما طرف مقابل زیاده خواهی می‌کند.

دروغ  اشغالگران برملا شد

عضو شورای سیاسی انصارالله در خصوص احتمال حمله موشکی به ریاض و جده گفت: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن توانایی خود در ضربه زدن به عمق خاک عربستان را اثبات کرده‌اند و تاکنون بسیاری از اهداف نظامی در عمق خاک عربستان منهدم شده و ده‌ها نظامی سعودی کشته شده‌اند. اشغالگران چندین بار اعلام کردند که تمامی توانایی‌های ارتش یمن از جمله ارتش آن را از بین برده‌اند اما عملیات اخیر نشان داد که این مسئله صحت ندارد.

حفظ قدرت موشکی ارتش

البخیتی تأکید کرد، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنان قدرت موشکی خود را که می‌تواند عمق خاک عربستان را هدف قرار دهد، حفظ کرده‌اند.

تغییر موازنه منطقه

عضو شورای سیاسی انصارالله گفت: استراتژی انصارالله پاسخ به متجاوزان "متناسب با میزان و شرایط تجاوزکاری آنان" است، شدت پاسخ‌های ما به‌تدریج قدرتمند‌تر خواهد شد تا اینکه دست به اقدامی خواهیم زد که همه موازنه‌ها در سطح منطقه را تغییر خواهد داد.

انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز