تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰

پلمب انبار لاستیک های خودرو

مأموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی انبار ۴۹۸ حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین کشف کردند و یک نفر را در این رابطه دستگیر و همچنین انبار را پلمب کردند.
کد خبر: ۱۳۴۸۴
سردار سیدمحمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان روز یکشنبه در تشریح این خبر افزود: در راستای مبارزه قاطع پلیس با مفسدان اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری اداره صمت (صنعت، معدن و تجارت) در شهرستان اهواز پس از رصدهای صورت گرفته موفق به شناسایی یک انبار لاستیک در سطح این شهرستان شدند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی های لازم و اخذ مجوزهای قضائی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی انبار مذکور ۴۹۸ حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین کشف، یک نفر را در این رابطه دستگیر و همچنین انبار مذکور پلمب کردند. کارشناسان ارزش لاستیک های احتکار شده را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

توقیف محموله ۶۷ میلیاردی کالای قاچاق

سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک فروند شناور تجاری در سواحل خوزستان توسط مرزداران پایگاه دریابانی ماهشهر خبر داد و گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی ماهشهر، در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، حین کنترل شناورهای عبوری در آب‌های شمالی خلیج فارس به یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر خوزستان در حرکت بود، مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از شناور ۲۰۰ دستگاه لباسشویی، ۱۵۰ دستگاه ظرفشویی و ۷۰ دستگاه کولر گازی قاچاق و ۲۸۰ لیتر روغن موتور بدون مدارک قانونی که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود را کشف کردند. کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۶۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند، که در همین راستا یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

دامنه خصومت شخصی به فضای سایبری کشیده شد

سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری عامل هتاکی شهروند درگزی در فضای سایبر خبر داد و گفت: با توجه به ارجاع شکوائیه یکی از شهروندان به پلیس فتا شهرستان درگز مبنی بر ایجاد اکانتی با نام وی و درج مطالبی کذب با مسئولیت حقوقی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان درگز قرار گرفت.

سرهنگ جهانشیری ادامه داد: با توجه به اظهارات شاکیه و در جریان رسیدگی به پرونده، کارشناسان پلیس فتا شهرستان دریافتند کانالی که با نام و مشخصات شاکیه ایجاد شده، وی را دارای مدرک پزشکی و پزشکی حاذق معرفی کرده که جهت ویزیت بیماران وقت اینترنتی تعیین می کند که این امر با توجه به مدرک کارشناسی بهداشت شاکیه موجب ایجاد مسئولیت حقوقی و پیگرد قانونی برای وی شده بود.

جهانشیری با اشاره به تلاش های فنی و پلیسی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان درگز متهمی را شناسایی و پس از کسب تکلیف از مقام قضایی، متهم جهت روشن شدن حقیقت به پلیس فتا منتقل شد. متهم که پزشک جوانی بود در مواجهه با ادله فنی جرم خود را پذیرفت و اعتراف کرد با شاکیه در محل کار آشنا شده و با انگیزه تسویه حساب شخصی در پی خصومت ایجاد شده با استفاده از هویت پنهان فضای مجازی اقدام به ایجاد کانالی با مشخصات شاکیه کرده است و از کار خود بسیار نادم و پشیمان می باشد که پرونده به همراه مستندات و متهم جهت تعیین تکلیف نهایی به دادسرا ارسال شد.

کشف ۱۶۰ کیلو مواد افیونی

سرهنگ حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف ۱۶۰ کیلو حشیش و تریاک در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان، در راستای تشدید برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر با اشرافیت و هوشمندی بالای خود حین کنترل و رصد خودروهای عبوری در محور ورودی به شهر کاشان به ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه خودروی سواری پژو که به طور همزمان در حال عبور از این محور بودند مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودروهای مذکور طی هماهنگی با مقام قضائی از آنها بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۱۶۰ کیلو مواد افیونی شامل ۱۷ کیلو حشیش و ۱۴۳ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل خودروها جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۳ سوداگر مرگ در این عملیات و تحویل آنها به مرجع قضائی خبر داد و گفت: متهمان این مقدار مواد را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال آنها به کاشان و تهران را داشتند که با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران در انجام نقشه خود ناکام شدند.

کشف ۲۵ تن شکر احتکاری

سرهنگ حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان "اصفهان" از کشف ۲۵ تن شکر احتکار شده به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد و گفت: با اعلام خبری مبنی بر تخلیه محموله قاچاق در یک انبار، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹ این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این انبار یک دستگاه کامیون که در حال تخلیه بار شکر بود و هیچ مجوزی مبنی بر تخلیه بار در اصفهان نداشت، کشف که با حضور نماینده تعزیرات و سازمان "صمت" احتکار محموله تایید شد. ۲۵ تن شکر کشف و سه متهم در این پرونده دستگیر شدند. ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه دو میلیارد ریال برآورد شده است و متهمان این پرونده بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 
 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز