تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

تقدیر سردار کارگر از سریال‎های پرطرفدار

در نشست مشترک معاون سیما، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما درباره اعتلای هر چه بهتر آثار تلویزیونی در هفته دفاع مقدس هم اندیشی شد.
کد خبر: ۱۳۶۱
اخبار معاصر: سردار بهمن کارگر با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس مبنی بر «ما می‌توانیم با همدلی و همزبانی» همکاری و همراهی هر چه بیشتر سیما را برای تولید و پخش برنامه های ویژه دفاع مقدس خواستار شد.

رئیس بنیاد حفظ و آثار ارزش های دفاع مقدس پیشتاز بودن معاونت سیما را در پرداختن به دفاع مقدس در برنامه های تلویزیونی، ستود و از مدیران و برنامه سازان این حوزه قدردانی کرد.

پورمحمدی معاون سیما نیز در این جلسه  با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به دستاوردهای دوران دفاع مقدس، از آمادگی معاونت سیما برای پوشش مناسب و گسترده برنامه‌های هفته دفاع مقدس خبر داد. در ادامه برخی از مدیران سیما دیدگاه‌های خود را برای تولید و پخش هر چه بیشتر آثار تلویزیونی دفاع مقدس ابراز کردند.

اعلام آمادگی ستاد حفظ آثار برای همکاری در تولید برنامه‌های هفته دفاع مقدس، معرفی ظرفیت های ناشناخته دفاع مقدس، برجسته سازی تجاوز بعثی ها به ایران و معرفی رزمندگان و جانبازان ناشناخته از جمله محور های این جلسه بود.

سردار کارگر از برنامه های سیما به خصوص سریال‌های «تنهایی لیلا»، «تعبیر وارونه یک رویا» و برنامه «خندوانه» تقدیر و تشکر کرد.

در این نشست علاوه بر پورمحمدی، سردار کارگر رئیس ستاد حفظ آثار ارزش های دفاع مقدس، سردار نامی جانشین ستاد حفظ آثار ارزش های دفاع مقدس و محمود عاطفی رئیس مرکز بسیج سازمان حضور داشتند

انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز